piątek, 31 stycznia 2020

Pierwszy w 2020 roku przegląd zakamarków serwisu Youtube i porcja ciekawych wpisów z innych blogów

Drodzy Czytelnicy.  Pora na kolejną porcję internetowo- blogowych inspiracji. Wybranie  tylko kilku wartościowych wpisów i filmów z zakamarków blogosfery oraz serwisu Youtube nie jest sprawą łatwą. Zwłaszcza jeśli obserwuje się blisko sześćdziesiąt blogów i śledzi kilkanaście kanałów.
 
Długo się zastanawiałam, ale w końcu wybrałam trzy filmy z dziedziny edukacji oraz sześć bardzo ciekawych wpisów  z blogów, które regularnie czytam.   Mam nadzieję, że znajdziecie w tym poście coś co okaże się dla Was interesujące. Zapraszam na przegląd.

I. Edukacja w Internecie czyli filmy, z których można się czegoś  dowiedzieć. 
  • Toss a coin- co to znaczy ? Po Cudzemu odc. 203

    Przyznam szczerze, że dopóki nie natrafiłam na ten odcinek programu Arleny nie miałam pojęcia o istnieniu tego słowa. 
 

  •  Jak będziemy mówić w przyszłości? Czyli co czeka język polski. Mówiąc Inaczej odc. 147 
W pierwszym odcinku Mówiąc Inaczej w 2020 roku Paulina  Mikuła opowiada o tendencjach jakie pojawiają się w języku polskim.  Zarówno tych pozytywnych jak i takich, które mogą niepokoić. Oglądając poniższy film poznacie też znaczenie słowa feminatywy.  
Osobom zainteresowanym naukami ścisłymi takimi jak biologia, chemia, fizyka i astronomia serdecznie polecam kanał  doktora Tomasza Rożka Nauka to Lubię. Można poszerzyć horyzonty i inaczej spojrzeć na pewne tematy także te, które ostatnio często są poruszane w mediach choćby za sprawą pożarów w Australii.  

II.  Tematyczny miszmasz czyli bloger naprawdę ma coś ciekawego do powiedzenia. 
Zostawiam Was z  mam nadzieję dobrą dawką inspiracji. Słuchajcie, oglądajcie, czytajcie  i wyciągnijcie dla siebie jak najwięcej.


Udanego dnia. Anne 18.  


11 komentarzy:

  1. Sporo ciekawych miejsc przedstawiała. Warto do nich zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle ciekawych miejsc w sieci, czasem tylko trudno wyselekcjonować te najbardziej wartościowe, i wtedy przydają się takie podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę dwie moje językowe ulubione youtuberki! Super odcinki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze można coś ciekawego dla siebie przyswoić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze, że nie mam czasu na oglądanie YouTuberów, ale może kiedyś czystej ciekawości odwiedzę czyjś kanał.

    OdpowiedzUsuń
  6. estupendo post! 👌👌👌 Espero tu opinión en mi reciente entrada! Feliz noche! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe miejsca do odwiedzenia Warto do nich zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ostatnio wielką przyjemność sprawiło odwiedzanie stron pomagających w nauce różnych języków obcych, tak na odświeżenie znajomości, zaczerpnięcie chwili intelektualnej rozrywki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dawka fajnej inspiracji! Dziękuję :) Idealne na długie, styczniowe wieczory...

    OdpowiedzUsuń
  10. Do "Mówiąc inaczej" czasami zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.