piątek, 10 marca 2017

Akcja dla czytelników czyli Ty pytasz - ja odpowiadam.

Witajcie po dłuższej przerwie. Wcale nie zrezygnowałam z czytania, pisania i blogowania. Po prostu czasem są ważniejsze sprawy, potrzebowałam oddechu, czasu, aby zatęsknić za blogowaniem, znaleźć inspirację, nową porcję pomysłów . Udało się. Zanim zacznę odkrywać to co wymyśliłam i tworzyć teksty, które już dawno Wam obiecałam mam niespodziankę.
Od dziś do 24 marca możecie zadawać mi pytania i zostawiać swoje sugestie dotyczące tematów, o jakich chcielibyście przeczytać.   Możecie pytać o kwestie związane z blogowaniem,  moimi zainteresowaniami czy studiami. Nie odpowiem jedynie na pytania, które uznam za zbyt osobiste. Post z odpowiedziami pojawi się w  piątek 24 marca.Czekam na pytania. Anne 18.


2 komentarze:

  1. Ja bym chciała wiedzieć, jakie masz plany po skończeniu studiów? O jakiej pracy marzysz?
    Czy oglądasz jakieś filmy? Chętnie poczytałabym krótkie opnie na temat danej produkcji, która przypadła by Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czym jest dla Ciebie blogowanie? Robisz to głównie dla siebie czy dla innych? Czym zastąpiłabyś pasje czytania i pisania gdybyś nie mogła tego robić?

      Pozdrawiam,
      J.

      Usuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.