sobota, 18 lutego 2017

[Dyskusja] Kulturalny ranking mola książkowego

Wydawać by się mogło, że jeśli ktoś od kilku lat z mniejszym bądź większym powodzeniem prowadzi bloga książkowego  w prywatnym rankingu dziedzin  kultury na pierwszym miejscu zawsze musi stawiać literaturę. Nic bardziej mylnego i ja jestem tego przykładem.  Książki  zawsze były obecne w moim życiu i nigdy z niego nie znikną teraz są tylko trochę rzadziej czytane i dużo staranniej dobierane. Ostatnio słucham bardzo dużo muzyki zarówno polskiej jak i zagranicznej  Zaniedbałam  za oglądanie filmów i  prawie całkowicie zrezygnowałam z oglądania seriali (ale o tym w innym tekście). Nigdy jakoś specjalnie nie  interesował mnie teatr, fotografia, muzyka klasyczna, ani jazzowa.

Nie zamierzam zrobić na blogu żadnej rewolucji i zacząć pisać tylko o muzyce, bo takie miejsce w sieci już mam pod innym adresem. O muzyce słów kilka  Nie będzie tu ogromu recenzji filmowych, serialowych itd. Zostaje za to zaniedbany cykl Film i Telewizja, oba projekty edukacyjne  czyli Edukacja XXI wieku blaski i cienie, progi i bariery oraz Okiem studenta i absolwenta. Już niebawem opublikuje kolejne wpisy w ich ramach. Być może rzadziej, ale nadal będą tu Pogaduszki u Anne 18. Mam pomysły nie wiem tylko czy znajdę uczestników. Wszystkich zainteresowanych udziałem, w którymś z projektów zapraszam do kontaktu e- mailowego. 
Teraz pytania do dyskusji. Jak wygląda Wasz ranking kulturalny ? Czy literatura zawsze była w nim na pierwszym miejscu ?  Czy na swoich blogach piszecie również o filmie, muzyce, sztuce ? Jeśli tak to dlaczego i w jakich ilościach ? Anne 18. 

1 komentarz:

  1. U mnie jednak książki na pierwszym miejscu. Ostatnio jednak zaczęłam częściej odwiedzać kino. Przed ciążą weekendy spędzaliśmy w klubie. Później prawie półtora roku siedzenia w domu. Teraz gdy chcemy się wyrwać wybieramy jakiś ciekawy film :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.