poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nowy tydzień zaczynam muzycznie.

Cześć! z racji tego, że czytam teraz powieść "Zakazana królowa", która jest dość obszerna na kolejną recenzję będziecie musieli troszkę poczekać. Jednak nie chciałam ,aby na blogu było pusto więc przygotowałam kolejną  porcję muzyki z mojej wakacyjnej playlisty.
1. Ed Sheeran Drunk.
 2. Ed Sheeran Sing.
 3. Kings of Leon The Face.
 4. Ella Eyre If I Go.
5. Lady Antellbum Need You Now.
 6. Jessie Ware Wildest Moments.
 7. Bastille Things We Are Lost In The Fire.
 8. Birdy Not About Angels.
 9. Sia Chandelier.
10. Ellie Goulding Beating Heart.
11.  Ellie Goulding Lights.
 12. Mela Koteluk Fastrygi.
 13. Dawid Podsiadło Powiedz mi, że nie chcesz.
 14. The Callying Wherewer You Will Go.
 15. Maria Sadowska Life Is A Beat.
 Miłego słuchania. Która piosenka podoba Wam się najbardziej ?Macie ochotę na  stosik ?


4 komentarze:

  1. Przyjemne kawałki :)
    Stosiki uwielbiam, także czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię muzę Dawida Podsiadło. Świetny gościu i rewelacyjnym głosie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy bardzo podobny gust muzyczny. Lubię Podsiadło, Ellie Goulding, Kings of Leon, Się, Eda Sheerana i Birdy. Moi faworyci wśród tych piosenek to "Things We Lost In The Fire" i "Chandelier".

    OdpowiedzUsuń
  4. Z The Calling mam wiele fajnych wspomnień - to jedna z ich piosenek, która od lat siedzi mi w głowie i nie ulatuje z niej :)

    Ellie Goulding, Kings of Leon, Birdy i Ed Sheeran często goszczą w moich głośnikach. Za to nie znoszę Dawida Podsiadło - mam alergię na jego męczący głos.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.