czwartek, 28 sierpnia 2014

Najbardziej nielubiane piosenki tych wakacji.

Dzisiaj miała być recenzja książki  " Zakazana królowa", ale dopadła mnie czytelnicza niemoc . Naprawdę miałam szczerze chęci  ją skończyć, ale jakoś nie mogę "przebić" się przez te  potwornie długie opisy. Dlatego nastąpiła mała zmiana planów . Mamy koniec miesiąca, a to idealny czas na wszelkiej maści rankingi , zestawienia i podsumowania. Dlatego zaprezentuję Wam moją   listę najbardziej nielubianych piosenek tych  wakacji, choć pierwotnie tą notkę miałam stworzyć dopiero za kilka dni powstała już dzisiaj.
Tak jak pisałam wcześniej znajdą się w niej utwory, którymi  "katowały" nas różne stacje radiowe i nie tylko.
Przed każdym piosenką znajdzie się kilka słów wyjaśnienia , dlaczego właśnie  go wybrałam.Kolejność jest czysto przypadkowa.
1. Elena Feat Glance Mamma Mia-na początek jedyna w tym zestawieniu anglojęzyczna propozycja . Mamma Mia to utwór, który moim zdaniem,choć jest hitem wakacji to już niedługo pójdzie w zapomnienie . Ot taka wpadająca w ucho kompozycja na lato nic więcej .

 2. Kasia Popowska Przyjdzie Taki Dzień - piosenka na, którą naprawdę solidnie sobie ponarzekam. Jest to jeden z, tych numerów, które przez te wakacje notorycznie były puszczane w stacjach radiowych. Naprawdę nie rozumiem fenomenu tej piosenki . Jasne melodia wpada w ucho, jest chwytliwa , ale co poza tym? Tekst jak dla mnie trochę o niczym , teledysk , choć kręcony za granicą ( w Lizbonie ) też nie powala . Wokalistka śpiewa, że Przyjdzie w końcu dla nas taki dzień, ale jaki ? Może ktoś mnie oświeci ? Nie będę Wam tu ściemniać nie lubiłam nie, lubię i nie polubię tej piosenki. Nic mi się w niej nie podoba, ani nie zachęca do przesłuchania całej płyty,która już niebawem pojawi się w sklepach. Szkoda bo moim zdaniem Kasię stać na dużo więcej. Pisze własne teksty, gra na pianinie, gitarze i ukuleje . Nagrywając covery pokazała, że ma naprawdę kapitalne warunki wokalne.Po tym co zaprezentowała w programie Mam Talent spodziewałam się czegoś innego. Teledysk nie chce się wczytać wiec wstawiam inne wykonanie.


3. Ewelina Lisowska We mgle-kolejna wokalistka, której w rozwoju kariery pomógł udział w talent show. Nagrała płytę , zagrała mnóstwo koncertów , odebrała kilka nagród i odniosła sukces komercyjny. To wszystko prawda . Trzeba jednak przyznać, też , że odeszła trochę od "swojego" stylu. Już nie jest rockową "dziewczyną z gwiazdką",która zachwyciła wszystkich swoim wykonaniem przeboju Christiny Aguilery Hurt.Wydała co prawdą całkiem niezłą E- pkę , ale każda kolejna piosenka z jej debiutanckiego albumu  coraz mniej mi się podoba. Utwór We Mgle to taki wakacyjny hit, który się nuci,ale,o którym niedługo i tak się zapomni
Dla porównania :
Występ w X Factor:

Piosenki z E-pki:

4. Ewa Farna Tajna Misja - znowu wielki radiowy hit ,po raz kolejny denerwuje mnie tekst. 
5. Grzegorz Hyży I Tabb Na Chwilę- piosenka jest naprawdę niezła , ale radia , które puszczały ją po kilka razy w ciągu dnia sprawiły, że ją "znielubiłam". Wszelkiego rodzaju  letnie festiwale, koncerty telewizyjne wszędzie słyszę ten utwór. Rozumiem promocja singla i te sprawy, ale tego utworu jak dla mnie jest po prostu za dużo. 

Ta piosenka była już ostatnią w moim rankingu . Czy obecność, któregoś z utworów jest dla Was zaskoczeniem? Jak wyglądałaby Wasza lista? Ja  zmykam poprzeglądać co nowego na innych blogach a Was zostawiam z  jednym z utworów, którego słuchałam podczas pisania tej notki. 

Miłego słuchania.

17 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej irytuje piosenka 'Wiggle" i na dodatek strasznie często leci w radiu...
    Pozdrawiam, Shelf of Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, 'Wiggle' to jest piosenka naszego czerwcowego wyjazdu na działkę - mieliśmy z tego kawałka mega ubaw za każdym razem, kiedy puszczali go w radiu, a niestety, puszczali go dosyć często :D

      Usuń
  2. Zgadzam się co do jednej piosenki. Czy radia nie znają ambitnej muzyki tylko takie siano? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Na chwilę" nawet mi się podoba. "Przyjdzie taki dzień" faktycznie denerwujące...Prawie nie słucham radia, czasem tylko w kuchni (ale rzadko gotuję :P) i samochodzie. W tym roku nic nie zdążyło mnie na szczęście zirytować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś w te wakacje bardzo rzadko słuchałam radia, ale wszystkie oprócz "Mamma mia" słyszałam. Ostatnio zakochałam się w płycie Hyżego i Tabb i właśnie "Na chwilę" ciągle omijam, chyba mi się przesłuchała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polskie piosenki są tak niejakie i bezbarwne, że z większością typów trudno się nie zgodzić. Gdy słyszę tą piosenkę Popowskiej to ciągle się zastanawiam skąd ja znam tą muzykę, to mi plagiatem zalatuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Popowskiej i ja zaczynam mieć dość, ale "Na chwilę" akurat bardzo lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedstawiony przez ciebie zestaw także nie zdobył mojego uznania. Na szczęście mało słucham radia, więc banalność tych utworów miały ograniczony wpływ na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę zdzierżyć ich wszystkich XD w ogóle, mój gust muzyczny daleko odbiega od popu i jego podobieństw... dlatego nie słucham popularnych stacji radiowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "In Memory" bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporadycznie słucham muzyki, tyle co z radia akurat leci, dlatego nie mam piosenki, która jakoś szczególnie by mnie drażniła.\

    OdpowiedzUsuń
  11. Muzyki słucham jak sprzątam, włączam wtedy Eskę, są lepsze i gorsze piosenki ale krew mi się gotuje jak zaczyna Donatan i Cleo no nie cierpię ich :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenka Kasi Popowskiej mi się też nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelina swego czasu pisala bloga i nawet wymienilam z nia kiedys kilka komentarzy. Niestety od tego czasu baaardzo sie zmienila. Fenomenu Kasi nie rozumiem, "We mgle" Eweliny tez mi sie nie podoba. Stracila charakter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem czytałam nawet kilka wpisów. Masz rację straciła to coś swojego co ją wyróżniało na tle innych wokalistek.

      Usuń
  14. Pierwsza pozycja zdecydowanie bije wszystkie na głowę ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.