poniedziałek, 17 czerwca 2024

Kącik blogowy # 65 Blogosfera w 2024- jak wygląda, nowe blogi, tematyka postów, ciekawostki. Macie swoje przemyślenia ?

Drodzy Czytelnicy. Jako, że w 2024  nie śledzę blogosfery tak mocno jak wcześniej chciałabym zapytać Was jak wygląda ona z Waszej perspektywy. Na grupach blogowych nie zauważyłam nowych osób pokazujących swoje miejsca w sieci. Wręcz przeciwnie, aktywność na tychże  jest coraz mniejsza.  

Tematyka wpisów moim zdaniem mocno się nie zmieniła. Każdy raczej trzyma się tego co postanowił na początku blogowej działalności. Mole książkowe piszą o książkach, spotkaniach autorskich , miłośnicy podróży polecają ciekawe miejsca, kinomaniacy recenzują filmy, a jeszcze inni piszą o modzie, kosmetykach lub artykułach dla dzieci. 

 


Ja konsekwentnie realizuję to co sobie założyłam. Od początku roku tworzyłam posty na zapas. Piszę o książkach, publikuję kolejne odsłony blogowych cykli takich jak : Kącik filmowy, cykl Językowo, Kącik blogowy czy Inspiracje z zakamarków Internetu. Odhaczam kolejne punkty z list  przygotowanych w grudniu 2023  roku dotyczących obejrzanych filmów przeczytanych książek czy nauki języków.  Postów jest nieco mniej niż pierwotnie planowałam, ale być może nadrobię w drugiej połowie roku. 
Jak z Waszej perspektywy wygląda blogosfera w 2024 ? Dużo się w niej zmieniło lub wydarzyło ? Zauważyliście nowe blogi warte odwiedzenia ? Może jest w niej coś czego wcześniej nie było ? 

Daję Wam pod tym postem przestrzeń do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami. 

Udanego dnia. Anne 18. 


2 komentarze:

  1. Akurat ostatnio na See Bloggers rozmawialiśmy o blogosferze. Moim zdaniem blogi mogą przeżywać ponowny rozkwit. Ja sama swój prowadzę z przyjemnością ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. JA mam wrażenie że coraz więcej blogów sie zamyka, zamknęło, zostali najbardziej wytrwali.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.