poniedziałek, 3 lipca 2023

Wakacyjne plany kulturalne 2023. Wiecie już co będziecie oglądać, zwiedzać w jakich wydarzeniach uczestniczyć ?

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać Was  o Wasze plany wakacyjne dotyczące  wydarzeń kulturalnych i innych  artystycznych aktywności. 


Oferta kin choć nieco mniej bogata to jest, większość teatrów w większych miastach  choć w jednym  z wakacyjnych miesięcy jest aktywna przygotowując kilkanaście spektakli. Wydarzenia stricte literackie typu Targi Książki, Festiwale książkowe, warsztaty, spotkania autorskie to wszystko na wakacyjne mapie wydarzeń się pojawia.  Oprócz działalności dużych teatrów w wakacje do mniejszych miast  mogą  zawitać tak zwane spektakle objazdowe, które są grane na scenach instytucji kulturalnych w mniejszych ośrodkach.
 
Do tego dochodzą koncerty plenerowe, festiwale i imprezy telewizyjne oraz inne wydarzenia , na które czasem potrzebne są bilety, a na inne wstęp jest wolny.   Swoje dokładają także serwisy streamingowe. 
Ja w tym roku podobnie jak w zeszłym nie robię dużych planów. Na pewno będę oglądać kolejne filmy ze swojej listy. Na żaden koncert się nie wybieram. Biletów do kina  czy teatrów też nie mam, choć kilka wydarzeń jest dość kuszących. 

Jak to wygląda u Was ? Macie już bilety / wejściówki na wydarzenia kulturalno- artystyczne  czyli spektakle/ festiwale/ obozy ? Może zamiast biletów wstępu szykujecie już te lotnicze , bo planujecie zagraniczny urlop ? Jak zamierzacie spędzić najbliższe miesiące ? Korzystacie z atrakcji oferowanych w Waszym miejscu zamieszkania ?  Wypoczynek aktywny czy plażowanie bądź czytanie i nadrabianie filmowych zaległości ? 

Udanego dnia. Anne 18.

8 komentarzy:

  1. Ja wczoraj byłam na urodzinach miasta, było super i polecam takie wyjścia kulturalno- artystyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie mam plan na kolonie i obóz pod namiotami.
    W wakacje byłam już w parku rozrywki Mandoria koło Łodzi o w kinie na ,,Małej Syrence".

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do uczestnictwa w wydarzeniach, to raczej będzie spontan. Za to mam już całą listę czytelniczych zaległości, które zamierzam nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do kina się pewnie wybiorę, dla rozrywki kusi mnie na przykład film o Barbie. A książek czytam dużo przez cały rok, w wakacje się to nie zmienia 😊 Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  5. Sterta książek do czytania już mocno urosła, zatem zapowiadają się intensywne wakacyjne spotkania z książkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, żadnych biletów nie mamy, ale na pewno uda się wziąć w czymś udział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja działam spontanicznie, mamy ostatnio więcej pracy więc nie planujemy nic na razie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że będę chciała obejrzeć kontynuację filmu o Lassie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.