poniedziałek, 10 lipca 2023

Książki ze wspomnieniami z wakacji czyli fotoksiążki- znacie , lubicie ?

Drodzy Czytelniczy. Dziś chciałabym zapytać o szczególny rodzaj książek, a mianowicie fotoksiążki, które  najczęściej tworzone są na pamiątkę ważnego wydarzenia takiego jak ślub, chrzest, Pierwsza Komunia Święta, Boże Narodzenie, ale także jako  wspomnienie  wakacyjnych wyjazdów nie tylko tych zagranicznych, ale i tych w góry czy na polskie morze. 

 
Fotoksiążka staje się ostatnio coraz popularniejszą formą  " zatrzymywania wspomnień". Jest coraz więcej firm, stron internetowych  oferujących tego typu usługę. Dziesiątki formatów zdjęć i form foto książek do wyboru od klasycznej po starbook i fotoalbum. Od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu zdjęć w jednym miejscu. Fantastyczna pamiątka. 
 
Oprócz fotoksiążek w ostatnich latach prym wiodą także wszelkie fotoprezenty i gadżety takie jak : 
  • Fotokalendarz biurkowy i ścienny
  • Fotoobraz 
  • Fotokubek
  • Fotomagnesy
  • Memorki
  • Projekty z jednym konkretnym zdjęciem np. na poduszce czy  innym gadżecie. 
Przygotowywaliście kiedyś książkę ze zdjęciami z wakacji ? Jeśli tak to z jakiego wyjazdu ? Może  sami podarowaliście komuś inny z wymienionych fotoprezentów ? Ile razy w roku wywołujecie zdjęcia ?  Może należycie do tej grupy osób, która przechowuje fotografie jedynie na dysku komputera, a nie w albumie ? Ja jestem tradycjonalistką i uwielbiam wywoływać zdjęcia. 
 
Udanego dnia. Anne 18.

5 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc poduszki czy kubki ze zdjeciami są dla mnie potwornie creepy :P Fotoksiążka może nie, ale nigdy nie korzystałam z takiej opcji. Wiem jednak, że często nauczyciele klas 1-3 dają uczniom na pamiątka zbiór fotek w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna Postupalska-Bożek16 lipca 2023 15:30

    Mam kilka fotoksiążek, to fajne pamiątki 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążka to chyba jedyny prezent ze zdjęć, który lubię. Ale takiej z wakacji jeszcze nie mam. Raczej robię podsumowania z 2-3 lat zebrane w jednej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś do tej pory nie przygotowałam takiej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy wymienione wyżej propozycje, ale najwięcej mamy fotoksiążek.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.