niedziela, 14 lutego 2021

Książki z serii Kobiety to czytają. Które szczególnie polecacie?

Drodzy Czytelnicy. Dzisiejszy post będzie  krótki i skierowany głównie do Pań, więc tak naprawdę powinnam napisać Drogie Czytelniczki.  Mam pytanie dotyczące popularnej serii wydawniczej Kobiety to czytają.

 

źródło

Kiedy szukałam książek z tego cyklu  na portalu Lubimy Czytać znalazłam aż 55 pozycji.  Są wśród nich powieści Diane Chamberlain, Jodi Picoult i kilkunastu innych autorek. Wybór jest tak ogromny, że postanowiłam zapytać Was o zdanie.

Zdradźcie mi które powieści z tej serii czytałyście, które szczególnie polecacie bądź odradzacie i dlaczego ?  

Udanego dnia. Anne 18.

 

3 komentarze:

  1. niestety, ja nie przepadam za tego typu literaturą i nie mogę nic polecić

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej serii. Pewnie dlatego, że tego typu książek w ogóle nie czytam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej serii ostatnio czytam odziwo erotyk

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.