sobota, 29 grudnia 2018

Ostatni post w 2018 roku

Drodzy Czytelnicy. Do końca 2018 roku pozostało jeszcze kilka dni. Jednak ja już dzisiaj chciałabym ten mijający powoli 2018 rok podsumować. Będzie to  podsumowanie inne niż zazwyczaj. Podsumowanie bez statystyk, linków do ulubionych wpisów czy innych elementów typowych dla podsumowania. W 2018 roku bywały dni kiedy nie miałam ochoty na czytanie książek ani pisanie o nich. Stąd niewiele tekstów o tematyce literackiej. W 2018 roku  mówiąc kolokwialnie poszłam w jakość a nie w ilość dlatego pisałam kilka a nie kilkanaście postów w miesiącu. 

W 2018 roku dzieliłam swój czas między blog książkowy blog muzyczny i portal Be Good Art. Gdybym miała  stwierdzić jaka była tematyka  ponad setki tekstów napisanych i opublikowanych w tych trzech miejscach to  wyglądałoby to następująco : 80% muzyka 20% film, literatura i edukacja. 

Są teksty z 2018 roku, których pisanie sprawiało mi dużą frajdę i, z których jestem bardzo zadowolona, ale są też takie, które mogłam napisać lepiej. Człowiek uczy się na błędach i to jest cudowne. 


Ostatnie 12 miesięcy to czas kiedy po raz pierwszy w życiu przez cały rok nie miałam już obowiązków edukacyjnych. Przez pierwsze osiem miesięcy nie miałam jednego, konkretnego zajęcia, które by mnie absorbowało tak mocno jak kiedyś nauka.   Oczywiście znajdowałam sobie różne zajęcia. Uczyłam się języków, chodziłam do kina, czytałam, dużo pisałam, choć nie wszystko publikowałam. ale w pewnym momencie zaczęłam wpadać w rutynę do tego stopnia, że nawet pisanie nie dawało mi radości.  Potem  wydarzyło się coś co pozwoliło mi   z tą rutyną zerwać. Poczuć się na nowo  pełną energii oraz odzyskać radość z blogowania. Nadmiar wolnego czasu zdecydowanie mi nie służył.

Dziękuję wszystkim, którzy zaglądali tutaj w 2018 roku. Zarówno tym, którzy zostawiali po sobie ślad w postaci komentarza, jak i tym, którzy tylko czytali pisane przeze mnie posty. Dziękuję też osobom, które odwiedzały portal Be Good Art i czytały teksty muzyczne oraz filmowe, które tam zamieszczałam. 

Zanim Drodzy Czytelnicy podzielę się z Wami blogowymi planami na 2019 rok jeszcze piosenka, która w 2018 roku była dla nie ważna.

Plany na 2019 rok.
Możecie być spokojni ten blog nadal będzie istniał, nigdzie się nie wybieram to po pierwsze. Po drugie na pewno tak jak do tej pory  tak i w 2019 roku będę dzielić swój  blogowy czas między blog Książki Warte Przeczytania, Blog O muzyce słów kilka oraz portal Be Good Art. Nadal będę pisać o szeroko pojętej kulturze i edukacji.  Jest kilkanaście powieści, które przeczytałam w ciągu ostatnich dwóch lat, a których nie zrecenzowałam. Najwyższa pora nadrobić zaległości. Jest kilka świetnych bądź dobrych polskich filmów, które obejrzałam w 2018 roku, a , o których nie napisałam ani słowa. Pora to zmienić i przelać swoje wrażenia na internetowy papier, a konkretniej portal Be Good Art. 

Mam w głowie kilka pomysłów na  interesujące teksty,ale nie chcę na razie nic więcej zdradzać. Dlaczego? Bo nie wiem ile z moich planów uda się realizować, a nie chcę składać obietnic , których potem nie dotrzymam. Nie chce by ktokolwiek czuł się zawiedziony czy rozczarowany. Obiecuję za to, że w 2019 roku nadal będę dzielić się z Wami  moją dziennikarską pasją, moimi tekstami i ciekawymi filmami  o tematyce edukacyjnej,  które znajdę w zakamarkach Internetu. 
 Jestem otwarta na tworzenie wpisów gościnnych, wywiad czy inną formę współpracy z innymi blogerami.

Dziękuję, że byliście ze mną w 2018 roku. Mam nadzieję, że zostaniecie także w 2019 roku i w latach kolejnych. Życzę Wam, aby 2019 rok przyniósł same cudowne chwile, inspirujące  lektury, filmy i spotkania z ludźmi. Niech da Wam wszystko  to czego potrzebujecie do szczęścia.  Anne 18.

12 komentarzy:

  1. Życzę Ci zatem, aby wszystkie plany zostały zrealizowane. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planów. Ja jestem na etapie zamykania roku, ale chciałabym wejść w nowy rok z inną energią blogową - taką którą miałam na początku zakładania bloga, a która gdzieś po drodze zniknęła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest podobnie, zbyt wiele czasu sprawia, że mam coraz mniej chęci i energii. Na szczęście takiego czasu jest niewiele:) Życzę Ci spełnienia marzeń, tych dużych i tych malutkich, satysfakcji z tego co robisz i radości na co dzień w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci spełniania marzeń w 2019 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe refleksje...i chyba trocę tęsknoty za takim czasem u mnie wzbudziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w realizacji wszelkich planów na 2019 rok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych pomyślności w Nowym Roku!

    J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę realizacji planów i wszystkiego dobrego w 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Niech Ci się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że ja bym chyba nie umiała dzielić swojego czasu i uwagi na trzy różne miejsca, by w każdym z nich coś pisać. Już bym wolała zmienić tematykę bloga i zacząć pisać to wszystko w jednym miejscu :) Ale to ja, a nie Ty :)
    Odnośnie planów - ja ich nie mam i nie chcę mieć. Tym razem idę w pełen spontan. Co będzie, to będzie. Wolę się pozytywnie zaskoczyć na koniec roku, niż rozczarować, że znów coś mi tam nie wyszło ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.