piątek, 8 listopada 2013

[Dyskusja] Plusy i minusy konta bloga na Facebooku.

Tym razem na tapecie  temat wybrany przez Was w ankiecie. Porozmawiamy o plusach i minusach posiadania konta bloga na portalu społecznościowym Facebook. 

 Strona ta daje możliwość dotarcia do większej ilości osób, promocji swojego bloga . Dzięki temu czytelnicy szybciej dowiadują się o dodawanych przez nas postach z recenzjami, stosikami, konkursami itd. Jest  to dodatkowe  miejsce  do dyskusji i komentowania.

Można tam zamieszczać  linki do ciekawych zapowiedzi wydawniczych , śmieszne fotki ,  zadawać pytania itd.  Jak na razie wymieniłam same pozytywy. Dlaczego  sama nie daje Wam możliwości  polubienia bloga ?

 Po  pierwsze dlatego, że nie czuję takiej potrzeby. Prowadzenie konta  na portalu społecznościowym nie  polega tylko na  wklejaniu linków . To taki mały pożeracz czasu.

Ciekawi mnie Wasza opinia  ? Co zamieszczacie  na  profilach  swoich  blogów ?  


11 komentarzy:

  1. Ja na Facebooku mam jedynie swoje prywatne konto, które służy mi głównie do komunikowania się z przyjaciółmi, lub znajomymi. Natomiast jeśli chodzi o bloga, to nie ma on swojego fan page i nie czuje takiej potrzeby, aby to zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie jak cyrysia - tylko swoje prywatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje konto blogowe na FB rzeczywiście głównie sprowadza się do zamieszczania linków. Z racji jednak tego, że na blogu nie zamieszczam nic poza recenzjami (i od czasu do czasu artykułami), na FB dodatkowo zamieszczam różne informacje dotyczące choćby targów książki, newsów od wydawnictw i przeróżnych ciekawostek :) Wydaje mi się, że tam lepiej spełnia to swoją funkcję, ale to tylko moje rozwiązanie, z którym mi jest zwyczajnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konto na Fb mam, i faktycznie wrzucam tam linki, czasem wynikają jakieś krótkie rozmowy z innymi blogowiczami. Zgadzam się jednak, że to pożeracz czasu.
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością konto blogowe na facebooku to pożeracz czasu. Jednak to także świetne miejsce do promocji własnej strony. Ja nie żałuję, że korzystam z fejsa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie żałuję, że mam konto. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam konto, ale trochę pajęczyną zarosło. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uważam, że to całkiem dobra sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam konto, ale jak u Jędrzeja... zarosło pajęczyną i jak tam zaglądam najpierw przepędzam osiadłe tam nietoperze :D rzadko tam zaglądam, jednak myślę nad tym jak usprawnić działanie i odświeżyć nieco :) a czemu założyłam? żeby dać możliwość moim znajomym nie posiadającym bloga, na śledzenie moich blogowych poczynań :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy temat na posta :) Moim zdaniem konto jest baaardzo przydatne - szczególnie jeżeli chcę o coś zapytać, a nie jest to na tyle ważne, żeby tworzyć nową notkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie Facebook, nie poznałabym wielu ciekawych osób, nie wzięłabym udziału w wielu interesujących wydarzeniach. Fb umożliwił mi dotarcie do innych, do których w inny sposób bym nie trafiła. Tak samo jest w drugą stronę.

    Szczerze? Nie wyobrażam sobie nie mieć tam konta, zarówno prywatnego jak i blogowego, mimo, że to faktycznie pożeracz czasu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.