poniedziałek, 23 września 2024

Książki o współczesnych wojnach tj. w Ukrainie, Syrii czy Strefie Gazy + pytanie o nowości wydawnictwa Czarnego

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać o bardzo mocne i aktualne książki tj. powieści o aktualnie trwających wojnach.  Najbardziej zależy mi na książkach dotyczących wojny w Syrii, bo jeszcze nic na jej temat nie czytałam.  Mimo, że wojna w Ukrainie trwa "dopiero" dwa lata już powstało o niej kilka tytułów między innymi To nie kraj to ludzie autorstwa Joanny Racewicz, który zdążyłam już przeczytać.


Wciąż przeraża mnie to co dzieje się w Strefie Gazy w szczególności cierpienie niewinnych dzieci. Nie wiem czy powstał o tym już jakiś reportaż/ dokument . Jeśli tak proszę o polecenia.  Zapewne mnóstwo książek dotyczących rozmaitych wojen tj. wietnamskiej, kubańskiej bądź afrykańskich ma w swojej ofercie wydawnictwo Czarne. 

Co z nowości tego wydawcy polecacie najbardziej i dlaczego ? Które książki o " współczesnych wojnach" czytaliście ? Kto i jak pisał już o wojnach w Ukrainie, Syrii, Strefie Gazy ? Często sięgacie po tak trudne tematycznie publikacje ? 

Udanego dnia. Anne 18. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.