poniedziałek, 18 marca 2024

Najlepsze książki początku 2024 lub zapowiedzi na najbliższe miesiące + prośba o rekomendacje dobrych kanałów na Youtube o tematyce filmowej i literackiej

Drodzy Czytelnicy.  Niedawno pokazałam Wam mnóstwo inspirujących nagrań,  artykułów i quizów.  Dziś proszę Was byście to Wy powiedzieli mi co nieco  o najlepszych książkach/ zapowiedziach  wydawniczych początku 2024 roku.


 źródło

Jestem też ciekawa czy możecie polecić mi interesujące kanały na Youtube o tematyce literackiej bądź filmowej ? Oczywiście znam Sezon Literacki, Kursywę, Zaksiążkowane, Literatunek i Do Góry Książkami. Nie podsyłam linków , kto będzie chciał zajrzy.  Co jeszcze warto poznać ?

Jeśli chodzi o filmy to szczerze mówiąc najczęściej oglądam Sfilmowanych, o których nieraz już pisałam. Oprócz tego znam także : 

  • Kino w tubce
  • Drugi Seans
  • Ponarzekajmy o filmach 
  • Na Gałęzi 
  • TVfilmy
  • Kinomaniak
  • Szybkie recenzje
  • Tomasz Raczek

Na co zwróciliście uwagę jeśli chodzi o początek 2024 roku na księgarskich półkach i  w repertuarach kin ? Śledzicie książkowy/ filmowy Youtube ? Co  poza wymienionymi kanałami jest warte polecenia ?  Jakie książki/ filmy/ seriale macie w planach na ten rok i ile z tego planu udało się zrealizować do tej pory? 

Udanego dnia. Anne 18.


10 komentarzy:

  1. Przyznam, że ostatnio nie mam czasu buszować w księgarniach, życie wyznacza mi wyzwania, które pochłaniają wolne chwile, ale chętnie wykradam godzinki na czytanie tego, co już w mojej bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, mimo że ciągle coś czytam, nie nadążam z z nowościami, ale chętnie sprawdzam opisy i te interesujące dopisuję do listy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na chwilę obecną książką, którą niedawno przeczytałam i którą mogę polecić, jest książka Niny Siegal "Pamiętnikarze". Jeżeli chodzi o kanały o tematyce książkowej, to czasami słucham Okonia w Sieci - polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głównie książki dla dzieci póki co interesuje się ale coś dla siebie mydle w tym roku też poczytać.pozd Monika F

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten rok zapowiada się bardzo dobrze pod względem premier. Wczoraj skończyłam 1 tom nowej serii Anety Jadowskiej o Gracjach z Ustki. Polecam 👉 "Tajemnica domu Uklejów". To ciepła obyczajówka z trupami w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł zachęcająco brzmi, teraz nieco luźniejszych przygód czytelniczych mi potrzeba, ale w ulubionym, nieco mrocznym, klimacie.

      Usuń
  6. Ja to YT w ogóle nie oglądam, no może raz na jakiś czas, sporadycznie, więc nic ciekawego ci nie mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca mam chęć na ich śledzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój post! Twoja wyjątkowa perspektywa wyróżnia Twoje pisanie. Czekam na więcej! Wszystko, co musisz wiedzieć o grze Aviator, znajdziesz na naszym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.