poniedziałek, 13 lutego 2023

Kącik blogowy # 57 Zapowiedzi wydawnicze- kolejny znikający element blogosfery

Drodzy Czytelnicy.  Dziś biorę na tapet temat zapowiedzi wydawniczych, które swego czasu pojawiały się na wielu blogach przynajmniej kilka razy w miesiącu. Od kilku lat tych zapowiedzi jest coraz mniej. Nie wiem czy wynika to z faktu, że wydawnictwa wysyłają blogerom dużo mniej materiałów promocyjnych czy to blogerzy rezygnują z publikacji zapowiedzi, bo niewiele osób takowe posty czyta. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na palcach jednej ręki mogę policzyć blogi, na których  trafiam na zapowiedzi wydawnicze. Są to : Literacki Świat Cyrysi, Magiczny świat książki i nie tylko, Subiektywnie o książkach i Zapatrzona w książki.

Nie jestem osobą, która szczególnie te zapowiedzi śledzi, ale uderzyło mnie to, że w blogosferze jest ich tak niewiele. 
Czy Wy też zwróciliście na to uwagę ? Może zauważyliście inny znikający element blogosfery ? Jest coś czego Wam w niej brakuje lub co chcielibyście zmienić ? 
 
Udanego dnia. Anne 18. 
 

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że to wydawnictwa wysyłają blogerom dużo mniej materiałów promocyjnych. Ja np. sama wyszukuje zapowiedzi, które akurat mnie zaintrygują, a kiedyś to na skrzynkę pocztową przychodziło mnóstwo takich wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, zapowiedzi wydawniczych na blogach pojawia się coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie zwróciłam uwagi na ten aspekt. Za to na instagramie widuję mnóstwo zapowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  4. widze że uważnie obserwujesz blogosferę i to co sie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zwróciłam uwagi na brak publikacji z zapowiedziami czytelniczymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że ten "kawałek tortu" przejął Instagram. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, ich tworzenie zajmuje bardzo dużo czasu, by wyszukać i zamieścić dane tytuły.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.