poniedziałek, 13 września 2021

Kącik blogowy#42 Porządki na blogowej liście czytelniczej

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku blogowym będzie o porządkach na blogowej liście czytelniczej. Ja zrobiłam je kilka dni temu i jestem ciekawa jak często Wy je robicie ?   Usuwacie ze swoich list czytelniczych  blogi, które od kilku lat nie są aktualizowane ?


 

 

 

 

 

 

źródło 

Ja sama mam na liście czytelniczej 75 blogów. Sporo, ale kiedyś miałam ich dużo więcej bo ponad 100. Część blogów przestałam obserwować z racji tego, że od dwóch czy trzech lat nie są aktualizowane.  Niektóre treści po prostu przestały mnie interesować, a inne blogi zostały usunięte.

Myślę, że czasem warto zrobić takie porządki, dać szansę nowym blogom, które dopiero zaczynają swoją działalność. Warto też zaglądać na blogi, których tematyka na pierwszy rzut oka nie bardzo nas interesuje. Z takich  miejsc można dowiedzieć się czegoś nowego, znaleźć inspirację  czy nawet pomysł na prezent. 

Uważam, że w dawnej blogosferze treści były publikowane bardziej regularnie niż teraz i co za tym idzie więcej osób takiego blogera obserwowało.  Teraz mamy zupełnie inną blogową rzeczywistość i to media społecznościowe " zabierają" obserwatorów zwykłym blogerom- znak czasów. 

Jak często robicie porządki na swojej blogowej liście czytelniczej? Jaki macie stosunek do blogów, które długo nie są aktualizowane ? Jeśli usuwacie blogi z listy czytelniczej to z jakiego powodu? 

Udanego dnia. Anne 18.   

13 komentarzy:

  1. Kiedys mialqm sporo blogow na liscie,ale powoli zaczynqly siw wykruszac. Autorzy rezygnowali, zmieniali tresci lub po prostu przestaeali mnje interesowac.teraz obserwuje moze ze 3 blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obserwuję więcej tylko wpisy nie pojawiają się na nich za często.

      Usuń
  2. Raz do roku porządki. Usuwam te które od dłuższego czasu nie miały interesującego mnie contentu. Zazwyczaj jednak daję kolejną szansę bo przescrollowania zajmuje raptem kilka sekund, a zawsze może się trafić coś interesującego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie aktualizowałam czytelniczej listy. Teraz obecnie pisze tylko Krysia z Cyrysia i Wiola z Subiektywnie o książkach. To w sumie przykre, że tylu twórców przestało aktualizować swoje strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska14 września 2021 12:17

    Czytam bardzo mało blogów, nie do końca zaglądam na moją czytelniczą listę i dawno jej nie aktualizowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie robię, nie mam takiej listy, jeśli zapamiętam jakiś blog to znaczy, że jest warty uwagi i chętnie do niego wracam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja mam dwa ulubione, a reszta i tak się nie aktualizuje.

      Usuń
  6. Na takie porządki nigdy nie jest za późno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno, co jakiś czas warto zrobić takie blogowe porządki.

      Usuń
  7. Takie porządku zawsze się przydają. A przy okazji usuwania jednych można trafić na inne, które nas zainteresują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się regularnie zaglądać do blogów, które lubię. Niestety kilka z nich też zawiesiło działalność

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam do wielu blogów, regularnie się udzielam i daję wsparcie na nośnikach typu fp, czy instagram. Niestety prawda jest taka, że większość blogerów nie odwzajemnia tego, po prostu wrzucają post i to wszystko. Właśnie dlatego nie udostępniam swojej listy czytelniczej, która dawniej była u mnie widoczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się często odwiedzać inne blogi, ale jakoś różnie mi to wychodzi :) Mam kilka ulubionych na które zaglądam regularnie.

      Usuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.