środa, 25 października 2017

Co nieco o blogowych porządkach + pytania książkowe.

Dzisiaj pisze do Was  żeby zapytać o kilka rzeczy. 

Po pierwsze : Znacie jakieś nowe, ciekawe blogi o tematyce kulturalnej , edukacyjnej bądź takie, na których można znaleźć ciekawe inspiracje ? 

Ostatnio zrobiłam małe porządki na swojej liście czytelniczej. Usunęłam z niej kilka blogów, na których od dawna nie pojawiają się żadne posty, lub takie, których treść przestała mnie interesować. Chciałabym poznać jakieś nowe strony/ kanały na Youtube. Polecicie coś ?  Może sami niedawno odkryliście/ założyliście nowy blog ?



 
Czytaliście już wydane niedawno biografię Anny Przybylskiej, Teresy Lipowskiej, Agnieszki Radwańskiej lub Łukasza Kadziewicza ? Jeśli tak to napiszcie  czy warto po nie sięgnać ? 

Znacie książki Łukasza Maciejewskiego Aktorki Odkrycia i Aktorki Portrety? Ostatnio słyszę i czytam o nich dużo dobrego, ale chcę poznać także Wasze zdanie

Na koniec jeszcze zapytam co sądzicie o nowej powieści Nicholasa Sparksa, wartościowa lektura ? 

Tegoroczna jesień obfituje w mnóstwo nowych książek i płyt, ciężko  się zdecydować. 
Dlatego czekam na Wasze komentarze i podpowiedzi.   Nutka na dziś to:
 
 Udanego dnia Anne 18.
  

4 komentarze:

  1. Najnowszą powieść Nicholasa Sparksa chyba dzisiaj zacznę czytać :) Zobaczymy jaka się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez musze zrobić takie porządki ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie pomogę, bo ostatnio mało zaglądam do blogosfery. Troszkę zdrowie mi przyszwankowało i musiałam nieco zwolnić nieco swoje szaleńcze życiowe tempo. Co do biografii, to ich nie czytam, więc w tej kwestii też nie pomogę. A jeśli chodzi o nową powieść Nicholasa Sparksa to mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że ostatnio jestem w blogosferze jedną nogą i nie bardzo śledzę co się dzieje. Czasem robię rundę poszukiwawczą, ale wielkich odkryć niestety brak. :(

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.