środa, 4 maja 2016

Muzyczny początek maja.

Witajcie w maju, Przygotowałam dla Was krótką playlistę, na której znajdziecie zarówno nowe hity jak i kultowe utwory w niecodziennych, akustycznych i instrumentalnych wersjach. Napiszcie, co o nich sądzicie.
1) Natalia Podwin & Maciej Czemplik Every Breath You Take (org. The Police).
 2) Karolina Łopuch & Maciej Czemplik Dwa proste słowa ( org. De Mono). 

3)Kasia Gronkowska & Maciej Czemplik Writtng On The Wall ( org. Sam Smith).
 4. Ania Dąbrowska Staraj się nie czuć.


Ode mnie to tyle, na pasku bocznym pojawiła się nowa ankieta zapraszam do głosowania, Anne 18. 

11 komentarzy:

  1. Nowa płyta Dąbrowskiej jest ekstra. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło ich posłuchać wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Dąbrowska. Ma świetny wokal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam już kilku wykonów tej pary :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej nie znałam żadnej z tych piosenek, pewnie dlatego, że nie za bardzo przepadam za polską muzyką pop. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Włączyłam sobie w tle. Na razie przygnębiające...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dąbrowska jest ok, ale wole inny rodzaj muzyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Macieja! Jest niesamowity a wokalistki, które zaprasza są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybywam Cię zaprosić do konkursu - ponad 20 książek do wygrania - wiele hitów! :)
    http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/2016/05/wielki-urodzinowy-konkurs-4-lata-bloga.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.