środa, 23 września 2015

Przypomnienie + blogowy rozkład jazdy na najbliższe dni.

Witajcie w środę. Mam dla Was post typowo informacyjny. Chciałabym przypomnieć Wam o kilku blogowych kwestiach, napisać coś na temat projektu z lekturami  ( trochę zmieniam terminy) i przedstawić blogowy rozkład jazdy na najbliższe dni. Tak więc pamiętajcie o :
  •  Ankiecie dotyczącej godzin czytania Bloga- ten kto jeszcze nie zagłosował ma na to dokładnie tydzień.
  • Możliwości obserwowania i komentowania mojego  drugiego bloga O muzyce słów kilka, który również przechodzi dość poważną metamorfozę.
  • Możliwości zadawania mi pytań, na które odpowiem w poście z okazji czwartych urodzin Bloga. Wystarczy kliknąć w obrazek na pasku bocznym i zostaniecie przeniesieni do odpowiedniej notki- zostało Wam osiem dni.
  • Wyprzedażach książek na blogach Magiczny Świat Książki i nie tylko i Kulturalny Kącik. Szczegóły w zakładce Konkursy i inne blogowe akcje.
Projekt Literackie, ale to już było czyli dawne lektury szkolne. 
Cześć pierwszą czyli Szkoła podstawowa  klasy 4-6 stworzę sama, ponieważ pod postem , gdzie mogliście zostawiać swoje typy nie padła żadna propozycja. Trudno nic na siłę, mam nadzieję, że w kolejnych odsłonach będzie lepiej.

 Harmonogram publikacji :
Cz.1 Szkoła Podstawowa klasy 4-6  - początek października.
Cz2. Gimnazjum - początek listopada.
Cz3. Liceum/ Technikum- początek grudnia.
Blogowy rozkład jazdy na najbliższe dni:
  •  Polskie zwycięstwa- Recenzja kalendarza
  •  Cykl Film i Telewizja #4 Czy rozmowa rzeczywiście ma wielką moc ?- kilka słów o nowości w ramówce TVN/ TVN Siedem
  • Katarzyna Michalak Przystań Julii- Recenzja książki
  •  Kącik blogowy odsłona 3 - jeszcze nie zdradzam tematu
Chcecie więcej takich rozpisek, a może wolicie nie wiedzieć co pojawi się na Blogu i mieć niespodziankę ? Zostawiam Was z tym pytaniem i piosenką Do kołyski , ale wersji Andrzeja Piasecznego, a nie Macieja Balcara i grupy Dżem. Artysta nagrał ten utwór na swoją ostatnią płytę  zatytułowaną Kalejdoskop.
Miłego wieczoru. Anne 18.

3 komentarze:

  1. Ja chyba bym wolała mieć niespodziankę ^^ Będzie jakoś tak z zaskoczenia, jak teraz podasz tytuły to moje "ciekawskie ja" pójdzie szukać w internecie recenzji i jeszcze trafi na złą :(
    zaczytanabella

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianki są fajne :) Zapraszam na mój blog do wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda nie lubię niespodzianek, ale mimo to, jeśli jakąś nam sprezentujesz, to się nie pogniewam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.