piątek, 25 września 2015

Kącik blogowy #3 O czym nigdy nie napiszę na blogu ?

Witajcie w piątek. Mam dla Was kolejną odsłonę czegoś co bardzo polubiliście czyli Kącika blogowego. Tym razem będzie coś czego na innych stronach jeszcze nie widziałam. Będzie o tym czego nigdy tu nie zobaczycie. Bez zbędnego przedłużania zapraszam. Najpierw do czytania, a później  do dyskusji. 

Na blogu Książki Warte Przeczytania nigdy nie napiszę : 
I. Zbyt wiele o sobie.
Wiecie jak mam na imię, znacie mój wiek, kierunek studiów i gust czytelniczy. W różnych zabawach blogowych i nie tylko odpowiadałam na pytania. Niedawno stworzyłam dla Was specjalny kącik, z którego jak na razie nie korzystacie. To musi Wam wystarczyć. Są rzeczy, których o mnie nie wiecie i nigdy się nie dowiecie. Nie umieszczę tutaj swojego zdjęcia, choć w erze Facebooka, trudno pozostać całkowicie anonimowym. Ja jednak staram się taka być i chronić swoją prywatność na tyle , na ile jest to możliwe. 
II. Tematyka Bloga. 
Jest to Blog recenzencki wzbogacony kilkoma innymi cyklami tematycznymi. Jakimi o tym tutaj : O Blogu. Nigdy nie stworzę  na nim :  
  • Artykułu na temat współpracy recenzenckiej- powstało ich już tyle, że nie mam nic do dodania.
  • Kącika fotograficznego, herbacianego, kosmetycznego, ani poświęconego grom komputerowym, planszowym czy teatrowi.
  • Posta związanego w jakikolwiek sposób z polityką / religią.
Nie zabiorę głosu w kwestiach, które mnie nie dotyczą. Chociaż jako studentka pedagogiki mam swoje zdanie np na temat obowiązku szkolnego sześciolatków i innych podobnych spraw. Nie zostanie tu poruszony żaden  temat , który można by przypisać do kategorii Lifestyle. Nie będzie o tym co mnie denerwuje w ludziach, co mi się nie podoba itp. Mam sporo przemyśleń, ale nie wszystkimi chcę się dzielić.  Pewne rzeczy zostawiam tylko dla  siebie. 

Czy Wy macie też takie tematy, których nie poruszycie i informacje jakich nigdy nie zamieścicie na Blogu ?
Jestem szczególnie ciekawa Waszych odpowiedzi. Miłego popołudnia. Anne 18. 

 

9 komentarzy:

  1. Czytając Twój post miałam wrażenie, że to o mnie :) Widać mamy niemal identyczne poglądy w wielu kwestiach. Ja także bardzo sobie cenię swoją prywatność na tyle, na ile jest to możliwe, jak również nie kusi mnie, by zamieszać jakieś inne posty poza recenzjami, wywiadami lub ewentualnie jakieś zapowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, wiedzieć, że mimo iż nie jesteśmy w podobnym wieku to w wielu sprawach mamy takie samo zdanie. Jest jednak coś co nas różni ja wstawiam stosiki, a u Ciebie nigdy ich nie widziałam:)

      Usuń
    2. To prawda, nigdy nie wstawiam stosików. Jakoś nie czuję takiej potrzeby :)

      Usuń
  2. Ja napiszę wszystko, co oscyluje w temacie książek i literatury. Ale nic więcej, na pewno nie będę pokazywać kolorowanek czy gier planszowych. To nie moja bajka po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też tylko o książkach, od czasu do czasu trochę prywaty - przeważnie jak znikam na jakiś czas to daję wyjaśnienie. Stosiki u mnie bardzo rzadko ale lubię je oglądać u innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosiki wstawiam raz na jakiś czas kiedy nazbiera mi się większa ilość książek. Co do prywaty to podobnie jak Ty wstawiam ją wtedy kiedy znikam na dłużej z powodu egzaminów lub innych uczelnianych obowiązków.

      Usuń
  4. Ciekawy tekst. :) Jest sporo tematów, o których nie napiszę, ale raczej dlatego, że uważam je za nieistotne. Z ważniejszych - nie mam ochoty pisać o relacjach damsko-męskich u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bloguje od 9 lat i od początku założyłam, ze postaram sie być w miarę anonimowa. Stąd brak zdjęć mojej twarzy - mimo wielu próśb i propozycji natury reklamowej. Na razie mi sie to udaje i mam nadzieję, że będzie tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy mówi o sobie tyle, ile uważa za słuszne. Chociaż ja również szanuję swoją prywatność, dlatego niewiele mówię na swój temat. Uważam też, że im ludzie mniej wiedzą, tym mniej mogą przeciwko mnie wykorzystać.

    Pozdrawiam,
    Marzena

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.