czwartek, 10 września 2015

Czytelnicy pytają Anne 18 im odpowie- odsłona 2 czyli niebawem czwarte urodziny bloga.

Witam Was w ten pochmurny wrześniowy  czwartek. Za kilkanaście dni czeka mnie ważna rozmowa związana z dalszymi studiami taki jakby egzamin wstępny. Natomiast za  nieco ponad miesiąc mój blog obchodzić będzie czwarte urodziny. Z tej okazji postanowiłam powtórzyć akcję z zeszłego roku i znów pozwolić na zadawanie pytań związanych z trzema kwestiami: literaturą, recenzjami i blogowaniem. Piszę o tym tak wcześnie, bo wiem, że wrzesień to czas kiedy Ci nieco młodsi czytelnicy wracają do szkoły, a tym starszym kończą się urlopy. Powrót do codziennych zajęć + nowe obowiązki= mniej czasu na odwiedzanie blogów. Pytania możecie zadawać do 1 października do północy. W komentarzach pod tym postem/ w zakładce Kącik dla Czytelników.  Jestem ciekawa czego tym razem chcecie się dowiedzieć. Anne 18. 


6 komentarzy:

  1. Wow, 4 lata to naprawdę ogrom czasu, gratuluję wytrwałości! :) Powodzenia na sttudiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 lata? Gratuluję :) ja zimą dopiero dobijam do trzech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To dopiero w październiku, ale tak to już cztery lata.

      Usuń
  3. 4 lata to kaaawał czasu :) pytanko - skąd sie wziela Twoja milosc do ksiazek? Po rodicach, rodzenstwie, ze szkoly?

    OdpowiedzUsuń
  4. Leci ten czas piorunem, ja też już ponad 4,5 roku bloguje :)
    A moje pytanie jest takie: Po jaki gatunek literacki na pewno nie sięgniesz i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.