sobota, 29 grudnia 2012

Informacyjnie + Pytanie do Was.

Na początku w imieniu Księgarni Matras informuje o promocji, którą ona organizuje.
"Książki z całej oferty (z drobnymi wyjątkami:)) można kupić z rabatem
-25%. 54 000 tytułów tańszych o 25%".
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.matras.pl.
Teraz druga część dzisiejszego postu. W blogosferze pojawia się coraz więcej wyzwań czytelniczych na nadchodzący 2013r. Pomyślałam , że fajnie sama chciałabym takie zaproponować. Wyzwanie miałoby dotyczyć książek Nory Roberts jednej z moich ulubionych pisarek. Jednak zanim zabawa miałaby się rozpocząć postanowiłam zrobić mały rekonesans i sprawdzić czy znajdą się chętni do udziału w wyzwaniu.
Ogólne zasady które proponuję wygładałyby następująco:
  •  Wyzwanie wystartowałoby ok 15 lutego  ze względu na to , że wcześniej studenckie obowiązki wzywają i trwałoby do końca 2015 r.
  • Uczestnicy  zobowiązują się przeczytać wszystkie książki Nory Roberts (  można też podzielić zabawę na grupy tematyczne np same romanse , książki z wątkiem kryminalnym i te pisane pod pseudonimem).
  • W komentarzach pod odpowiednią notką wklejają linki do recenzji książek przeczytanych w ramach wyzwania.
  • Do zabawy można dołączyć w dowolnym momencie.
  • Co miesiąc pojawiałyby się notki podsumowujące dokonania  uczestników.
Jeśli znalazłby się ktoś chętny do wspłótworzenia wyzwania stworzę do tego osobny blog. Jeśli nie będę robić osobne notki na tym blogu oznaczając je odpowiednią etykietką.
Masz jakieś sugestie odnośnie samej zabawy lub zasad. Napisz o tym w komentarzu.
Znajdą się chętni do udziału w zabawie?  jeśli tak zorganizuję je   a jeśli nie pozostanie to tylko mój pomysł.

6 komentarzy:

  1. Dzięki za informację o promocji w Matrasie, chętnie skorzystam :) A co do wyzwania to niestety, ja odpadam - Nora Roberts to nie moja literatura :) Ale sądzę, że wiele osób się zgłosi, widuję nazwisko Roberts na blogach. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytać szystkie książki Roberts? Lubię jej twórczość, ale nie podejmę wyzwania. Ona jednak pisze dość schematycznie i jakbym za często czytała jej powieści, to zepsułoby mi to cały urok, wolę je sobie dawkować :) W ogóle jestem ciekawa, ile jest wydanych książek pani Roberts po polsku. Strzelam, że powyżej 160 :) Z chęcią jednak poczytam recenzje innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam do tej pory żadnej książki tej autorki, więc trudno mi stwierdzić, czy by mnie zainteresowała na tyle, żebym chciała przeczytać wszystkie inne jej powieści. Jeśli w końcu dane mi będzie którąś z jej książek przeczytać i mi się spodoba, to może wówczas dołączę. Ale na dzień dzisiejszy niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wynotowanych 125 tytułów Nory Roberts (wykaz na pewno nie zawiera tytułów wydanych w ostatnich dwóch latach w Polsce), średnio czytam 30 książek na rok..., więc nawet gdybym czytała tylko książki Nory to i tak nie dałabym rady podołać wyzwaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo korzystna promocja... może skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I would like to thank you for the efforts you have put in
    writing this blog. I am hoping to see the same high-grade content by you in the future as well.
    In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own site now ;
    )
    Visit my web site - http://onlinebestvideos.com/read_blog/1001/yearly-vacation-ideas-for-holidaymakers-with-young-children

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.