wtorek, 4 grudnia 2012

TOP 10 NAJLEPSZE EKRANIZACJE KSIĄŻEK. .


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu.

Dziś ranking pt Najlepsze ekranizacje książek. 

1. Stephen King Skazani na Shawshank .
2. Ken Kesey Lot nad kukułczym gniazdem.
3. Stephen King Zielona mila.
4. Nicholas Sparks Jesienna miłość.
5. Jodi Picoult Bez mojej zgody.
6. Cecelia Ahren Ps Kocham Cię.
7.  J.K Rowling Harry Potter i Insygnia śmierci cz 2.
8. Lucy Maund Montgomery Ania z Zielonego Wzgórza.
9. Nicholas Sparks List w Butelce.
10. Emilly Bronte Wichrowe Wzgórza.









 

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się w stu procentach. Dorzuciłabym Pokutę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam PS kocham Cię i Pottera.
    Co do reszty zgadzam się z wyjątkiem Ani, gdyż cała seria filmów poszła zupełnie innym kierunku, to już zupełnie nie dzieje Ani.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zestawienie i piekne filmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kilkoma się zgadzam w 100%, a niektórych nie widziałam, tak szczerze mówiąc nie podobało mi się, że zmienili zakończenie w "Bez mojej zgody", chociaż cały film całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dal mnie z tego zestawu zdecydowanie numer 1 to "Wichrowe wzgórza"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponad połowę z tych filmów widziałam. Wielokrotnie mogłabym oglądać "Szkołę uczuć". Przepiękny film.

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S. Kocham Cię - dla mnie chyba jedyny przypadek, w który, film podobał mi się bardziej niz książka!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Skazani na ..." świetny. Oglądałam jeszcze kilka innych z Twojej listy, ale ten jak dla mnie jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 i 10 nie widziałam, filmowej "Ani z Zielonego Wzgórza" już nie pamiętam. "Szkoły uczuć" niestety też. Ostatnia część "Harrego..." podobała mi się nieco mniej niż wcześniejsza. Z pozostałymi typami się zgadzam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra lista choć wstawił bym jeszcze "Figth Club" i cały serial "Kompania Braci" która jest na podstawie świetnej książki. A i jeszcze bym dodał "Drive" :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawienie. Zgadzam się, z numerem 1 a nawet myślę, że ekranizacja jest dużo lepsza od opowiadania Kinga. Zielona mila i Wichrowe wzgórza w ogóle mi się nie podobały, ale może dlatego, że po wcześniejszym przeczytaniu książek moje wyobrażenie było inne co do bohaterów. Szkoła uczuć też bardziej podobał mi się w wersji książkowej, wole ją od uwspółcześnionej wersji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się, że filmów nie oglądam (z twojej listy widziałam tylko dwa) więc oceniać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam tylko Harry'ego, PS. Kocham Cię oraz "Bez mojej zgody", przy czym nie czytałam książki tej ostatniej, więc nie mam porównania. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, mam ochotę na parę pozycji z twojej listy, ale nie mogę ich nigdzie dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Skazani na Shawshank muszę przeczytać, natomiast co do Pottera i Wichrowych, to w pełni się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i Skazanych - jak już przeczytam - to i obejrzę film :P

      Usuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.