niedziela, 9 grudnia 2012

TOP 10 MUZYCZNI IDOLE CZ 1 I 2.


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu.

Nadal nadrabiam zaległości w rankingach. Dziś trochę inaczej bo muzycznie. Lista moich ulubionych wykonawców.Kolejność najpierw artyści polscy potem ci z zagranicy.
1. Dżem.

2. Myslowidz .
3. Varius Manx.
4. IRA.
5. Andrzej Piaseczny.
6. Michel Jackson.
7. Roxette.
8. Beyonce.
9. Rihanna.
Na koniec moja ulubiona wokalista.
10. Adele.
Mam nadzieję , że wszystkie filmiki działają. Miłego słuchania.

13 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie. Słucham wszystkich, poza Piaskiem i Rihanna ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza rankingiem dodam jeszcze zespoły Perfect , Lombard i Nickelback.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś samych artystów, których uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie moje typy, oprócz Rihanny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele z Twoich typów sama umiejscowiłabym na swojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) pierwsza piątka to moja młodość (tylko inne piosenki Piaska), no i 7 też, pozostałych niestety nie słucham. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oba kawałki Myslovitz oraz Jacksona ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, z tej listy co najwyżej Adele i Michael Jackson :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne piosenki wybrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że pod każdym z nich mogłabym się podpisać, jednak, gdyby mi przyszło wybierać,myślę,że miałabym trudności z wynalezieniem tylko 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.