niedziela, 25 maja 2014

Stosik na koniec tygodnia.

Ostatnio zapytałam Was o czym byście chcieli przeczytać w najbliższej notce. Zdecydowana większość  czytelniczek  wybrała stosik . Spełniam,więc Wasze życzenie i prezentuję nowe nabytki.Tym razem oszczędzę Wam przydługich wstępów i od razu przejdę do sedna. Oto skromny stosik.
 1. Paweł Żuchowski Uzdrowił mnie Jan Paweł II- od Wydawnictwa M.
2. Jan Paweł II, Benedykt XVI , Franciszek Tryptyk o wierze- od Wydawnictwa M zrecenzowana.
3. Anne O Brien Zakazana królowa- od Wydawnictwa Mira.
4.  Kate Hewit Za jakie grzechy- od Wydawnictwa Mira.
Na zdjęciu brakuje czterech zestawów fiszek od Wydawnictwa Cztery Głowy.
Coś Was zainteresowało ?
Oto książka, którą aktualnie czytam:

 Debiutancka powieść Cathy Glass i zarazem jedyna książka jej autorstwa, której jeszcze nie znam. Może ktoś z Was jest już po jej lekturze? Jak wrażenia? Wie ktoś kiedy ukaże się u nas kolejna książka Glass ?

10 komentarzy:

  1. Czytałam "Okaleczoną" ale nie wspominam jej dobrze... Nie lubię tego typu książek, a pisarstwo autorki zupełnie do mnie nie przemawia. Jednak wiem, że wiele czytelniczek uwielbia panią Glass i nie wykluczam, że jeszcze kiedyś dam jej szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem obu książek z MIRY. Okaleczoną mam jednak jeszcze nie czytałam.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie chciałabym poznać twoje zdanie na temat książki-Za jakie grzechy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa książki Cathy Glass.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z prezentowanych przez Ciebie książek, jeśli miałam już coś wybrać, to sięgnęłabym po ostatnią pozycję. Skoro ją obecnie czytasz, życzę wiele przyjemności i tego, by lektura Cię nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Intryguje mnie "Zakazana królowa". Tematyka, przynajmniej sądząc po opisie, idealnie wpasowuje się w moje sympatie. Niestety, od kiedy dowiedziałam się, jakie wydawnictwo odpowiedzialne jest za pojawienie się książki na polskim rynku, mam co do niej złe przeczucia.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Za jakie grzechy" brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Uzdrowił mnie Jan Paweł II" jest bardzo ciekawą i wzruszającą książką. Nie czytałam jej - co prawda - ale parę recenzji na jej temat za mną i wszystkie bardzo pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakazaną królową mam i ja :))) Jestem jej ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.