środa, 21 maja 2014

Informacja o pewnym serwisie.

Witajcie  wieczorową porą. Dziś krótko zwięźle i na temat . Polecam serwis : http://zblogowani.pl/. Jeśli zgłosicie tam swojego bloga Wasze wpisy będą regularnie pojawiać się na ich stronie. Są różne kategorie tematyczne, możliwość obserwowania blogów , głosowania na ulubione wpisy. To też okazja aby poznać nowe blogi i dotrzeć na szerszego grona odbiorców.
Macie już tam swoje konta? Jeśli tak dajcie znać . Dodam do obserwowanych.
Pytanie numer 2
Macie ochotę na stosik ? A może wolicie recenzję książki 11 minut Paulo Coelho? Wybierajcie. 

10 komentarzy:

  1. Ciekawy serwis. Ja na razie optuję za stosikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Pomyślę nad założeniem tam konta. Dzięki za informację:)
    Głosuję za stosikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym serwisie, ale jeszcze się nad tym nie zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na twój stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czekam na Twój stosik:) Stosiki są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę stosik :)
    Muszę nacieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem już w tym serwisie. Chciałabym stosik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosik!
    Póki czas nie pozwala na kolejne serwisy... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam stosiki;) ale 11 minut to moja ulubiona ksiażl P.Coelho. Przygodę z blogowaniem dopiero zaczynam ale z pewnoscia wypróbuje ten serwis:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.