wtorek, 4 czerwca 2013

Wywiad z Cathy Glass zbieram pytania.

Dziś będzie krótko i na temat. Od dawna chciałam  zorganizować wywiad z brytyjską pisarką oraz opiekunką społeczną Cathy Glass. Autorka zgodziła się odpowiedź na kilka pytań ( skontaktowałam się z nią za pomocą poczty elektronicznej ). Wpadłam na pomysł  aby wywiad z  składał się z dwóch części. . Pierwsza to będą pytania  mojego autorstwa  kolejna to pytania od Was czytelników tego  bloga.
Pytania zadawajcie w komentarzach pod tym postem do  końca tygodnia. Jeśli będą takie same lub podobne do tych, które ja wymyśliłam zadam  Wasze a od siebie napiszę jeszcze kilka innych.
Tak więc  do dzieła.
Ps Jeśli chcecie możecie zadawać pytania od razu w języku angielskim , ale nie jest to konieczne. Jeśli napiszecie po polsku przetłumaczę. 

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Chętnie przeczytam ten wywiad. Jestem świeżo po lekturze dwóch książek Pani Glass. Zrobiły na mnie piorunujące wrażenie.

    Moje pytania:
    Czy kiedykolwiek żałowała Pani wyboru zawodu?
    Czy po tylu latach pracy w opiece społecznej jest coś co w dalszym ciągu Panią zadziwia, porusza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jedno pytanie.
    1. Czy nie czuje pani wyrzutów sumienia, gdy pani dzieci kolejny raz przywiązują się do ,,nowego'' członka rodziny,który chociaż jest tylko tymczasowo, to jednak zapewne zdążył już zaskarbić sobie wasze serce?

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a ja akurat dziś przy okazji pisania recenzji "Emmy i ja", wspomniałam książkę Cathy Glass.
    Pomysłu na pytanie na razie nie mam, ale ciekawa jestem pytań i odpowiedzi innych.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.