piątek, 28 czerwca 2013

High Five Moje plany czytelnicze na wakacje .

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie
się swoimi przemyśleniami i opiniami. 
Temat nr 10 Moje czytelnicze plany na wakacje. 
Wybranie tylko pięciu tytułów jest dość trudne  dlatego postanowiłam  umieścić w rankingu książki  kompletnie różne pod względem gatunkowym. W każdym razie na czytelniczą nudę narzekać nie będę. Powieści, które za chwilę wymienię zamierzam przeczytać/posłuchać  w lipcu.  

1) Nora Roberts  " Wzburzone fale"- w tym zestawieniu nie mogło zabraknąć  książki napisanej przez  jedną z ulubionych autorek . Pierwszy tom sagi rodzinnej stoi na półce i cieszy oko czerwoną okładką. 
2) Cathy Glass  " Mamusiu wróć" -  kolejna książka brytyjskiej opiekunki zastępczej , kolejne smutne doświadczenia i poruszająca historia, którą autorka zdecydowała się opowiedzieć swoim czytelnikom. 

3) Nicholas Sparks  "Bezpieczna przystań" "( audiobook)-  następną pozycją na mojej liście jest utwór ulubionego autora. Nie mogłam zdobyć tej książki w wersji papierowej więc zaopatrzyłam się w  wersję audio. Lektorem jest Pan Krzysztof Gosztyła. 
4) Richard Paul Evans  " Kolory tamtego lata" - czas akcji lato ,  miejsce akcji słoneczna Italia  na wakacje jak znalazł. Dodatkowo na początku każdego rozdziału znajdę jakiś ciekawy cytat. 

5) Eric Emmanuel Schmitt  " Dziecko Noego"( audiobook)- mistrz opowiadań w nowej odsłonie. Jedna z jego najsłynniejszych powieści w końcu zdobyta. Co prawda ponownie tylko w wersji audio, ale ważne , że jest . 
Tak wygląda moje Top 5 a  jakie tytuły znalazły by się na Waszej liście? Zapraszam do zabawy i przypominam o trwającej dyskusji. 
Nowa recenzja pojawi się jeszcze w tym tygodniu. 

6 komentarzy:

  1. Ciekawe pozycje. Na mojej liście na pewno jakis dooobry kryminal! :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie myślałam jeszcze o lekturach na lato, ale zapewne chciałbym przeczytać w końcu ,,Trafny wybór''.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam u siebie kilka książek z serii "Pisane przez życie", więc również muszę zabrać się za nie. Natomiast wypadałoby również zapoznać się z twórczością Evansa, a także sięgnąć po jakąś powieść Sparksa, gdyż czytałam jedynie "Ostatnią piosenkę".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie nie planuję przeczytać żadnej z tych książek, a jeśli mówimy o moich planach, to w 5-ciu bym się nie zmieściła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością, gdyby była możliwość, skradłbym ci cichaczem te wszystkie książki. Nie czytałem żądnej oprócz "Dziecka Noego", którą polecam każdemu, kogo napotkam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W moich planach na pewno nie ma miejsca dla Sparka, kompletnie nie te klimaty, ale chętnie przeczytałabym coś Schmitta :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.