poniedziałek, 10 czerwca 2013

Krótka przerwa w blogowaniu- sesja .

Dzisiaj przychodzę do Was z informacją , że na kilka dni znikam z blogosfery.  Wszystko dlatego , że właśnie dziś rozpoczęła się moja sesja  egzaminacyjna.  Pierwsze  zaliczenia mam już za sobą, ale jeszcze kilka egzaminów zostało. Do blogowania wracam w połowie przyszłego tygodnia. Wtedy to pojawi się wywiad z Cathy Glass o , którym ostatnio wspominałam. Trochę szkoda , że tak mało pytań wypłyneło od Was samych. Jeśli jeszcze jakieś macie zostawcie w komentarzu pod poprzednim postem. Być może w,  uda mi się napisać jakaś recenzję w  weekend , ale nic nie obiecuję.
Życzę Wam miłego wieczoru . Do napisania. Ania.

Ps podajcie w komentarzach link do stron Waszych blogów na fb jeśli  je posiadacie, Póki co nie mam ochoty zakładać konta na Gogle+ a jeśli  opcja obserwowania rzeczywiście zniknie przynajmniej tak będę mogła śledzić Wasze strony. 

11 komentarzy:

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.