wtorek, 29 maja 2018

Cykl Pogaduszki u Anne 18 - są jeszcze chętni do udziału w dyskusjach ?

Pamiętacie jeszcze  cykl  wpisów Pogaduszki u Anne 18  ? Jeśli tak świetnie, jeśli nie przypominam jaka  była jego idea .

Pogaduszki u Anne 18 to odbywający się raz na dwa miesiące panel dyskusyjny, w którym udział bierze od 3-5  osób w różnym wieku z czego jedna zgłasza się do niego sama nie znając tematu, którego będzie dotyczył. Pozostałych uczestników wybieram ja. Jako autorka bloga również biorę w nim udział w dyskusji, choć być może nie w każdej. 
Jak na razie w ramach cyklu opublikowanych zostało pięć wpisów 
Liczba uczestników każdej z dyskusji była różna. Dlaczego ? Po pierwsze dlatego, że nie zawsze  każda z trzech wybieranych przeze mnie osób odpowiadała pozytywnie na moje zaproszenie,  a niektórzy po prostu je ignorowali. Po drugie mało kto  chciał się zgłosić  nie znając tematu dyskusji, mimo iż mówiłam, że może zrezygnować z udziału po poznaniu tematu.

 
Po opublikowaniu piątej odsłony rozpoczęłam planowanie kolejnej. Wybrałam trzy osoby, które się zgodziły nawet przysłały  swoje wypowiedzi ale ich nie opublikowałam. Dlaczego ? Po pierwsze po raz kolejny  nie znalazł się żaden śmiałek, który  by zaryzykował zgłoszenie w ciemno. Po drugie czułam, że  temat który wybrałam może i jest ciekawy, ale  nie do końca związany z moim podejściem do blogowania i ciężko byłoby mi się wypowiedzieć, a chciałam  zabrać głos.  Zastanawiałam się co mam zrobić i ostatecznie zrezygnowałam z poruszania wybranego wcześniej tematu, a  teksty które dostałam zostały zwrócone zaproszonym osobom.
Zaczęłam również myśleć nad tym czy ten cykl ma jeszcze sens. Nie chciałabym zmienić  ani nawet modyfikować  formuły np zdradzając wcześniej temat dyskusji. Co z tego, że  to moje ulubione blogowe przedsięwzięcie , że mam mnóstwo  pomysłów na dyskusje skoro  brakuje chętnych do dyskutowania ? Skoro osoby, które zapraszam odmawiają udziału, a inni też nie mają ochoty ? 
Tworzyłam ten cykl wspólnie z innymi blogerami i chciałabym aby tak zostało, ale nie wiem czy to jest możliwe. Dlatego pytam  Was Moi Drodzy Czytelnicy  Czy chcecie jeszcze współtworzyć ze mną ten cykl ?  Może się mylę i jednak ktoś jest chętny  tylko ja o tym nie wiem ?   

Dajcie znać czy chcecie, aby  ten cykl został reaktywowany ? Jeśli tak to niech, choć jedna osoba się do niego zgłosi. W komentarzu pod tym postem ja spróbuje znaleźć kolejne.  Temat ewentualnej dyskusji jest związany z blogowaniem i i blogami ogólnie.  
 
Lubiliście czytać  Pogaduszki ? Anne 18.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.