piątek, 8 lipca 2016

Wakacyjne porządki na blogu póki co ostatnie.

Witajcie w piątek. Dzisiaj przygotowałam dla Was post z informacjami dotyczącymi kolejnych drobnych zmian w wyglądzie tego miejsca. 
  • Co się tu zmieniło ?

I. Zakładki 
  • Część z nich została tylko odświeżona( usunięte niepotrzebne fragmenty, błędne zapisy), a niektóre ta zatytułowana Przeczytane 203-2016 przeszła gruntowną metamorfozę. O co dokładnie  chodzi ? Zajrzyjcie, a sami się przekonacie. 
  • Raz na zawsze zniknęły te dotyczące książek Katarzyny Michalak oraz wyzwań czytelniczych, w których nie będę już brać udziału. Dlaczego ? Po prostu przestało mnie to mówiąc kolokwialnie kręcić. 
II. Pasek boczny
  • Po przykrej dla mnie historii z plagiatem postanowiłam  umieścić wyżej tekst z informacją o tym, że treść bloga podlega prawom autorskim. Nie wiem czy to, coś da , ale spróbować nie zaszkodzi. 
  • Tak jak wspominałam w jednym z wcześniejszych postów zniknął również gadżet Obserwuj bloga przez pocztę e- mail. Miałam wyrzucić także licznik wyświetleń, ale ostatecznie zdecydowałam się go zostawić. 
III. Etykiety
  • Wiem, że nadal jest ich dużo, ale o ponad 20 mniej niż wcześniej. Usunęłam te, które były kompletnie niepotrzebne, a część postów, które wcześniej były oznaczone inaczej teraz zakwalifikowałam do kategorii Inne bądź Zabawy blogowe.  Zniknie jeszcze kilka etykiet, ale niewiele,  bo lubię mieć wszystko dobrze oznakowane. 
Nie mam w planach zmiany szablonu, własnej domeny czy przenosin na Wordpress. Nie jest mi to potrzebne do szczęścia. Będę rozwijać bloga poprzez poszeszanie tematyki, a nie  nowinki techniczne. Może jestem staromodna i nie idę z duchem czasu, ale kiedy natrafiam na takie oto słowa na temat mojego bloga : "Przy okazji - polecam poszperać na blogu Ani, każdy znajdzie coś dla siebie, a może ktoś zechce wziąć udział, w którymś z projektów prowadzonych przez autorkę. Ania ma naprawdę mnóstwo świetnych pomysłów i bloga prowadzonego w starym, dobrym stylu. Spodoba się tym, co czasem z sentymentem spoglądają wstecz " Edukacja z pasją  
to na mojej twarzy gości uśmiech i  wiem, że warto pozostać wierną sobie i temu co sobie postanowiłam. Mój blog nie musi być najbardziej popularny, i  pełen gadżetów, których nawet nie umiem obsłużyć. On ma być miejscem w sieci,  które tworzę tak jak podpowiada mi wyobraźnia. Na koniec mam dla Was akcent muzyczny. Anne 18.

 

3 komentarze:

  1. Będziesz razem ze mną tworzyć bloga retro. Ja też nie zamierzam zmieniać szablonu itd., dobrze mi jest jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem staromodna i nie lubię zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to w sumie wolę nie grzebać w ustawieniach, bo już raz coś pogrzebałam i musiałam to odkręcać :'D Nie no, chciałabym wprowadzić trochę zmian, ale z moimi zdolnościami to raczej stanie się tak, że przez przypadek usunę bloga XD Podobają mi się rubryczki po bokach.

    OdpowiedzUsuń

Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś/ aś i przeczytałeś / aś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Pamiętaj o jednym: Nie obrażaj nikogo. Jeśli chcesz mnie skrytykować/ zwrócić uwagę na błąd bądź literówkę możesz to zrobić, ale w kulturalny sposób. Komentarze wulgarne lub zawierające SPAM będą natychmiast usuwane.. Anne 18.