poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Gdy pisałam to słuchałam...#5 Agnieszka Lingas- Łoniewska Szukaj mnie wśród lawendy Zofia i pożegnanie z cyklem.

Witam wszystkich moich Czytelników na początku nowego tygodnia. W ostatnim czasie do listy przeczytanych przeze mnie książek dołączyły trzy pozycje są to : Szukaj mnie wśród lawendy, Zuzanna, Szukaj mnie wśród lawendy Zofia i Szukaj mnie wśród lawendy Gabriela autorstwa Agnieszki Lingas- Łoniewskiej. Recenzję pierwszej z nich możecie przeczytać w poprzednim poście. Tekst o  drugiej pojawi się we wtorek, a dzisiaj mam dla Was trochę muzyki jaka towarzyszyła mi podczas jego pisania. Będą to piosenki, które pojawiają się na początku rozdziałów recenzowanej książki, ale nie tylko.
Źródło: Google Grafika. 
Jest to piąty i ostatni wpis z cyklu Gdy pisałam to słuchałam. Zawieszam go z kilku powodów. Po pierwsze mam w planach wprowadzenie kilku innych, a uważam, że duża ilość cykli/ rubryk tematycznych też nie jest zbyt dobra. Po drugie dzielę się z Wami różnymi utworami w postach oznaczonych etykietą Muzyka oraz na innym blogu O muzyce słów kilka, do którego link znajdziecie na pasku bocznym. Po trzecie Cykl ten był prowadzony nieregularnie, a co za tym idzie nie cieszył się tak dużym zainteresowaniem na jakie liczyłam. Dlatego podjęłam taką, a nie inną decyzję. Jest ona ostateczna i nieodwołalna. Ostatnio polubiłam blogowe zmiany. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Znika stary cykl? będzie nowy i to ten, który sami sobie wybierzecie. Także zachęcam do głosowania. Umówmy się tak komentarz pod tym postem + głos w ankiecie na pasku bocznym dobrze ? Wyjątkiem są te cztery osoby, które już zagłosowały ( oczywiście mogą komentować).  To tyle ode mnie. Teraz już okładka książki i trochę muzyki.
Źródło: Google Grafika 
Muzyka : 
1. Ed Sheeran Photograph
2. Indila Love Story
3. LemON Napraw.
4. IRA Szczęśliwa. 
5. Ira Nie daj mi odejść 
6. Bednarek Chodź ucieknijmy .
7. Great Big World i Christina Aguilera Say Something.
8. Ed Sheeran One 
9. Artur Rojek Cisza i wiatr. 
10. Christina Perii Jar of hearts.
Oczywiście nie są to wszystkie piosenki( niektóre pojawiły się już wcześniej). Wybrałam te, które większość z Was zna choćby ze słyszenia.  Zostawiam Was z muzyką i życzę miłego dnia. Anne 18.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.