sobota, 22 sierpnia 2015

Książkowe zdobycze lipca i sierpnia- stosik wakacyjny + zapowiedź recenzji filmowych.

Witajcie weekendowo. Napisałam dla Was w ostatnich dniach trzy nowe recenzje, ale dzisiaj nie pojawi się żadna z nich będzie za to stosik.  Znaczną jego część stanowią egzemplarze recenzyjne od wydawnictwa Novae Res. Te standardowe lub jeszcze przed korektą i oficjalną premierą. Dwie książki to prezenty imieninowe, jest też jedna zdobyta na Blogu Marchewkowe myśli w ramach akcji Książka na sierpień. Co prawda przesyłka nadal nie dotarła, ale mam nadzieję, że niedługo będę ją mieć. W banerku brakuje okładki powieści Warkocz losów ( też wersja przed korektą) oraz kalendarza od wydawnictwa Dwa Kolory. 
 Wykonanie: Justyna Chaber www.jusssi.pl

  1. Agnieszka Lingas - Łoniewska Szukaj mnie wśród lawendy Zuzanna  Recenzja
  2. Agnieszka Lingas - Łoniewska Szukaj mnie wśród lawendy Zofia Recenzja
  3. Agnieszka Lingas - Łoniewska Szukaj mnie wśród lawendy  Gabriela Recenzja
  4.  Natalia Krzesłowska  Na krawędzi widelca spowiedź bulimiczki.
  5. Sarah Jio Jeżynowa zima.
  6. Arthur Fowler Tropikalne piekło.
  7. Edward Piega Dziedzicząc miłość cz.1. Mały człowiek w czasie wielkiej wojny. 
  8. Anna Fincner- Ognowska Krok do szczęścia.
  9. Katarzyna Michalak Przystań Julii.
  10. Adam Szymański Wiry losu
  11. Milena Wiktoria Jaworska Miles
  Wykonanie: Justyna Chaber www.jusssi.pl
Już niedługo tematyka Bloga się poszerzy. Oprócz recenzji książkowych, dyskusji, stosików, rozmaitych postów informacyjnych, zapowiedzi wydawniczych i kolejnych odsłon cykli od czasu do czasu będzie tu można poczytać również o kinie. Jeszcze sama do końca nie wiem czy będą to typowe recenzje tyle, że filmowe czy raczej luźne przemyślenia. Chyba jednak wybiorę tradycyjną formę , a Wy Moi Drodzy Czytelnicy, która byście woleli ? Liczę na szczere odpowiedzi. Widzę, że nie lubicie ankiet dlatego pytam Was o to tutaj w poście. Wasze zdanie naprawdę się dla mnie liczy. Uwierzcie w to w końcu. 

Niezależnie od tego w jakiej to będzie formie i tak napiszę dla Was coś na temat dwóch filmów. Na pierwszy z nich Ze wszystkich sił  wybrałam się kilka dni temu do kina. Drugi Popiół i diament  z  1958 r  dopiero  mam zamiar obejrzeć w Internecie. Jak to dobrze, że jest tyle  stron do oglądania online.  Będzie to pierwszy film jaki zaliczę do mojego autorskiego wyzwania Filmy z duszą, z którym oficjalnie startuję 1 września. Nie będę Was siłą namawiać do udziału, ale jeśli ktoś ma ochotę się przyłączyć może to zrobić w każdej chwili. Wszystkie szczegóły zabawy i zapisy do niej tutaj : Wyzwanie Filmy z duszą
Na koniec mam do Was trzy krótkie pytania :  
  1. Znaleźliście w tym stosiku coś dla siebie, a może oglądaliście filmy, których plakaty widzicie powyżej ? Jeśli tak podzielcie się wrażeniami.
  2. Jak Wam  się podoba nowa forma prezentacji książek, które zasiliły moją biblioteczkę , ktoś w ogóle zauważył różnicę ?
  3. Macie jakieś propozycje dotyczące zmian w wyglądzie bloga ? Co prawda ostatnio przeszedł on dość dużą metamorfozę, ale może jeszcze coś powinnam zmienić/ dodać/ poprawić ? 
Czekam na Wasze komentarze.Od dziś możecie obserwować Bloga również przez pocztę e- mail. Zapraszam.  Miłego popołudnia życzy Anne 18.




 













14 komentarzy:

  1. Ja bym zmienila tlo na jakies jednolite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam i może zmienię, ale dopiero jesienią lub zimą. Póki co zostanie takie klimatyczne związane z latem.

      Usuń
  2. Mam ochotę na tę serię Lingas-Łoniewskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się to coś w Twoim guście czytelniczym.

      Usuń
  3. "Jeżynowa zima" świetna książka, jak i inne powieści autorki :) polecam.

    Poszerzyłabym pasek z postami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nabytki. Gratuluję. Jestem ciekawa jak odbierzesz ''Miles'' - mój patronat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z lawendowej trylogii przeczytałam jedynie książkę o Gabrieli (nie pytaj, jakim cudem nie sięgnęłam po dwie poprzednie części, po prostu tak się stało.. xD) Zazdroszczę "Kroku do szczęścia" - nie czytałam jeszcze nic tej autorki, a mam wielką ochotę zacząć przygodę z twórczością tej pani :)

    Pozdrawiam,

    Natalia z http://faaantasyworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przede wszystkim dałabym archiwum wyżej a etykiety znacznie niżej, bo strasznie długo trzeba przewijać stronę, by dostać się do archiwum, by poznać posty, które pominęłam w czytaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Na "Jeżynową zimę" mam wielką ochotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Jest naprawdę świetna. Według mnie najlepsza autorki. Oczywiście z tych powieści, które czytałam.

      Usuń
  8. Ja nie oglądałem wyżej zaprezentowanych filmów. Nie czytałem też ani jednej książki, jednak czekam na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.