poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Informacja o kolejnych drobnych zmianach na blogu póki co ostatnich + przypomnienie o ankiecie.+ plany na przyszłość dotyczące tematyki Bloga .


Witam Was Moi Kochani Czytelniczy na początku  nowego tygodnia. Wczoraj miałam w planach stworzyć pierwszą w swoim blogowym życiu recenzję filmową, ale nic z tego nie wyszło. Wszystko dlatego,
że natrafiłam na ten post i zamiast za pisanie zabrałam się za dopieszczanie wyglądu Bloga. Póki co jest to ostatni etap  metamorfozy, chyba, że jeszcze Wy  Czytelnicy mi coś podpowiecie. 

Co zmieniło się tym razem ?  
 Po pierwsze znów trochę majstrowałam przy zakładkach. Nie stworzyłam żadnej nowej, ale te, które mam ustawiłam w kolejności alfabetycznej ( jedynie Strona Główna została na swoim poprzednim miejscu). Wygląd niektórych trochę się zmienił( wyjustowany, dodany, zmieniony lub usunięty tekst/ grafika/ link). Póki co nie ruszałam części Przeczytane 2013- 2015 ani Wyzwania czytelnicze 2013- 2015. Ich metamorfoza to temat na inną okazję, plan na jesienno - zimowe wieczory. Pozostałe są po małym liftingu. Mam nadzieję, że się podoba. Wszelkie sugestie mile widziane. Wezmę je pod uwagę



Nowe elementy na Blogu:
Zazwyczaj zmiany są zapowiedzią czegoś czego wcześniej nie było. Także na  Blogu pojawiły się nowe elementy  Jakie ? Ich listę znajdziecie poniżej. Zachęcam do korzystania. Te zmiany są też dla Was, abyście mieli większy komfort korzystania z , komentowania i generalnie poruszania się  po Blogu. Pamiętajcie o tym

  • Weryfikacja obrazkowa komentarzy, swego czasu na tym obowiązywała została wyłączona. To taki mały eksperyment, chcę sprawdzić czy dzięki temu zwiększy się odzew/ zaczną toczyć się dyskusje pod postami itp. Jeśli liczba komentarzy wzrośnie będzie super, jeśli nie trudno nie  będę płakać.  Jeszcze jedna sprawa: Jeżeli znów przybędzie mi Spamu, jakiego w ostatnich miesiącach nie miałam prawie wcale weryfikacja obrazkowa pojawi się ponownie
  • Nowa treść wiadomości do formularza komentarzy. Teraz brzmi ona następująco : 
  • Witaj na Blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś/ aś i przeczytałeś/ aś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę i czas zostaw po sobie ślad w postaci  komentarza. Pamiętaj  o jednym: Nie obrażaj nikogo. Jeśli chcesz mnie skrytykować/ zwrócić uwagę na błąd bądź literówkę możesz to zrobić, ale w kulturalny sposób. Komentarze wulgarne lub zawierające SPAM będą natychmiast usuwane.  Anne 18.
  •  Zmiana kolejności gadżetów na pasku bocznym- spełniłam prośbę Eweliny, archiwum powędrowało do góry, a etykiety i kilka innych elementów znalazło się trochę niżej.
  • Wyszukiwarka - pojawiła się już na początku miesiąca, ale być może nie każdy ją zauważył. Wierzę, że pomoże ona Czytelnikowi w  szybszym dotarciu do interesujących go treści.
  • Gadżet  Obserwuj bloga przez pocztę e- mail- wystarczy wpisać swój adres, dokonać aktywacji, a na Waszą skrzynkę e- mail przychodzić będą wiadomości z informacją o nowych postach.
  • Linki do wpisów Językowe plany , marzenia i motywacje oraz Seria o Harrym Potterze, w czym tkwi jej fenomen? zostały przeniesione do zakładki Dyskusje ( wcześniej były na pasku  bocznym). Natomiast w tej zatytułowanej O Blogu pojawiła się wzmianka na temat  jeszcze jednego bloga jaki prowadzę. Tam najważniejsza jest muzyka. Na razie nie planuję dodawania nowych  rzeczy na pasek boczny ( żadnych wklejek ani plakietek).  Tło zostaje takie jak jest. Być może jeszcze poszerzę pasek bloga tak jak prosiła  Marlena czyli Melania K.
Chcę też przypomnieć Wam , że nadal możecie brać udział w ankiecie dotyczącej cykli blogowych. Dziękuję trzynastu osobom, które już się wypowiedziały. Reszta ma jeszcze trochę czasu, dokładnie tydzień.  Zapraszam do głosowania.  Jestem osobą, która  łatwo się nie poddaje i konsekwentnie realizuje swoje pomysły. Dlatego ankiet będzie teraz zdecydowanie więcej. 
  
Jeszcze nie wiem czy będę Was prosić o odpowiedzi w komentarzach czy zostanę przy tradycyjnej formie. Najbliższe pytanie na jakie  będziecie mogli odpowiadać przez cały wrzesień to : W jakich godzinach najczęściej czytasz tego bloga ?  Rzecz jasna dam Wam do wyboru kilka wariantów, ale zastanówcie się nad tym już teraz. 

"Zmiana jest jedną z cech życia. Ci, którzy skupiają się jedynie na przeszłości, lub teraźniejszości z całą pewnością przegapią przeszłość.”
John F. Kennedy.

Dość stare, ale jakże prawdziwe słowa. Muszę przyznać, że  trochę wzięłam je sobie do serca,   postanowiłam zdradzić Wam kilka sekretów dotyczących  przyszłości bloga. Nie przechodzę na własną domenę, ani nie tworzę rozwijanego Menu. Chodzi głównie o tematykę wpisów. Szczegóły poniżej.

Blogowe plany na najbliższe miesiące:
  •  Stworzyć  kolejne zakładki : dla cykli Językowo oraz Film i Telewizja
  • Systematycznie w weekendowych postach spełniać Wasze życzenia oraz prośby związane z tematyką wpisów, jakie mam nadzieję będziecie zostawiać w Kąciku dla Czytelników.
  • Stworzyć  trzy częściowy cykl Literackie, ale to już było- dawne lektury szkolne- publikacja  wrzesień - październik. Do realizacji tego punktu potrzebna mi będzie Wasza pomoc. Więcej na ten temat przeczytacie już 1 września
  • Czy warto studiować pedagogikę ?- czyli o początku mojej przygody z tym kierunkiem.
  • O PKO słów kilka- będzie to post dotyczący specjalności, którą wybrałam na drugim roku studiów. Nie zdradzę Wam na razie co oznacza ten skrót. Spróbujcie zgadnąć może komuś uda się trafić. Jestem ciekawa Waszych typów. Jeżeli ten post czyta ktoś z moich znajomych proszę nie zdradzajcie nic. Ten tajemniczy tekst będzie podzielony na dwie części i pojawi się tutaj  na początku roku akademickiego czyli w październiku. Zaintrygowani ? Jeżeli tak to znakomicie, właśnie o to mi chodziło. 
  • Kulturalne refleksje Anne 18 ( nazwa może się jeszcze zmienić) będzie to podzielony na  pięć części projekt, którego pierwsza odsłona pojawi się w styczniu, a ostatnia w maju 2016r. 
Na dzisiaj to tyle idę trochę poczytać, a potem popracuję nad kolejną niespodzianką dla Was. Będzie to coś , co bardzo lubię, a czego dawno tutaj nie było . Wiem, że kilka czytelniczek na pewno ucieszy. Mam nadzieję, że pozostałe też.  Post kończę bardzo pozytywnie nastrajającą piosenką.
 Miłego słuchania Anne 18.


10 komentarzy:

  1. Ale ostatnio nie było u Ciebie weryfikacji obrazkowej.
    Może masz ustawione jak ja, że tylko zalogowani mogą pisać? Ja tak mam, spamu brak i nie zmieniam tego za nic! :)
    Dziękuję za wysłuchanie mej prośby :) Znacznie częściej będę korzystać z archiwum, bo nie muszę przewijać całej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pedagogika kulturalno-oświatowa?

      Usuń
    2. Nie sprawdziłam mam włączoną opcję , że każdy może komentować, w tym także osoby anonimowe. Nie tu jest problem. Masz rację z tą weryfikacją nie było jej. Zaraz poprawię. Co do skrótu to prawie dobrze tylko pierwsze słowo się nie zgadza.

      Usuń
    3. No widzisz :) czyli wystarczy, że dasz osoby zalogowane i spam zniknie :)
      Jak nie pedagogika to jedynie "praca" mi do głowy przychodzi...

      Usuń
    4. Trafiłaś tak to praca kulturalno- oświatowa.

      Usuń
    5. Co do komentarzy to póki co Spamu brak, więc zostawiam tak jak jest bo Spamu brak. Nie chcę zabierać możliwości komentowania osobom anonimowym, bo wiem, że wśród nich jest np kilku moich znajomych.

      Usuń
  2. Chociaż nie przepadam za zmianami to wiem, że niektóre z nich wnoszą do naszego życia wiele korzyści.
    Ja też wyłączyłam weryfikację obrazkową komentarzy i jak na razie spamu brak, więc mam nadzieję, że to koniec obcojęzycznych, durnych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że piszesz o nowościach na blogu. Często ich nie dostrzegam, a niektóre naprawdę wiele zmieniają. Wkrótce napiszę do Ciebie z pewną propozycją. Liczę na Twoją pomoc :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.