czwartek, 17 sierpnia 2023

Kącik Filmowy # 39.Seriale obyczajowe i komedie romantyczne po hiszpańsku dostępne na Netflixie- co możecie polecić  ?

 


 
Wykonanie : Klaudyna Maciąg

Kącik Filmowy by Anne 18 - miejsce, gdzie będę pisać o filmie. W kąciku znajdą się nie tylko recenzje polskich produkcji które obejrzę i  uznam za warte polecenia. Będę pisać także o blogach i kanałach w serwisie Youtube poświęconych filmowi. Znajdziecie tutaj moje recenzje, przemyślenia oraz garść filmowych inspiracji. 

Drodzy Czytelnicy.  Dziś mam do Was jedno krótkie pytanie. Netflix pełen jest filmów oraz seriali w języku hiszpańskim. Produkcje dostępne są w różnych wersjach jedne zarówno z lektorem jak i z napisami, drugie tylko z nimi. Jest tego mnóstwo . Dlatego dziś przychodzę do Was z prośbą, abyście polecili mi  wartościowe hiszpańskie seriale najlepiej  obyczajowe, romantyczno obyczajowe lub komedie romantyczne , których akcja rozgrywa się w Hiszpanii lub innym hiszpańskojęzycznym kraju. 
 
Zależy mi na tym, aby były to seriale inne niż  Velvet, który już znam i lubię, ale z  równie przystępnym słownictwem i interesującą  fabułą. Chciałabym,  żeby produkcje te niejako wspomagały moją naukę  hiszpańskiego, więc póki co nie interesują mnie seriale z mnóstwem wulgaryzmów i językiem potocznym. 
Polecicie mi konkretne seriale, i filmy ? Oprócz obyczajowych, romantycznych mogą  to być też produkcje młodzieżowe, utrzymane w wakacyjnym klimacie , lub kilku sezonowe idealne na długie zbliżające się jesienne wieczory.  Klawiatury w dłoń i do dzieła.

Zapraszam do dyskusji. Udanego dnia. Anne 18.

4 komentarze:

  1. Niestety nic nie polecę, gdyż nie korzystam z Netflixa. Ale za to polecę Ci książkę, której akcja dzieje się w Hiszpanii - "Ukryty port" Marii Oruny. To taki miks powieści kryminalnej thrillera i powieści obyczajowej. Bardzo wciągająca, dobrze napisana powieść. Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystam z Netflixa więc trudno mi polecić to czego oczekujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety chyba nic nie mogę polecić w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo mam co polecać, bo zwyczajnie nie oglądam za często tego gatunku seriali. A nawet samego netflixa rzadko oglądam.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.