poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Książki, które jeszcze nie powstały, a które chętnie byście przeczytali - są takie ?

Drodzy Czytelnicy.  Dziś będzie o książkach, które jeszcze nie powstały , a chcielibyście żeby się pojawiły na rynku.  Mam tu na myśli  zarówno książki polskich jak i zagranicznych autorów. 
Ja np. bardzo chętnie przeczytałabym nową książkę Cathy Glass, Nicholasa Sparksa i Richarda Paula Evansa, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy wymienieni pisarze pracują nad kolejnymi powieściami. Bardzo czekam też na nową książkę Jacka Hołuba i Anny Herbich- Zychowicz. 

Z chęcią przeczytałabym książki napisane przez moich ulubionych dziennikarzy sportowych i nie tylko.  Wśród nich między innymi Tomasza Swędrowskiego i innych "ludzi siatkówki".  Na swojej liście życzeń mam także  książki dziennikarek takich jak : Magda Mołek, Małgorzata Ohme, Beata Tadla i  Joanna Górska. Czekam także na publikację autorstwa Tomasza Wolnego. 

Czy Wy macie autorów/ dziennikarzy/ osoby publiczne których książki chętnie byście przeczytali ? Jeśli tak to kto to jest i dlaczego ? Słyszeliście o kolejnych powieściach autorów , których wymieniłam na początku dzisiejszego posta ? 

Udanego dnia. Anne 18. 

8 komentarzy:

  1. Dawno nie czytałam książki Cathy Glass, a też bym chętnie do takowej zajrzała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sporo autorów, których książek wypatruję, czekam niecierpliwie aż się napiszą/wydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze to nigdy nie zastanawiałam sie nad tym, na chwilę obecną żaden autor nie przychodzi mi do głowy. No może James Hetfield... jakaś bigrafia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie rozpatrywałam takiej możliwości, czytam z reguły stałych autorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym przeczytała coś nowego Neila Gaimana i Terrego Pratchetta. Ale z wiadomych przyczyn tego drugiego się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie Dorotę Wellman i z chęcia wkońcu musze przeczytac jej ksiazki:) pozdr.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym, by narodził się polski thriller polityczny, wciągający i zaskakujący. Wyobrażam sobie akcję pełną napięcia i złożonych postaci, poruszających aktualne tematy społeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia, tych powstałych gatunków jest naprawdę mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.