czwartek, 4 kwietnia 2024

Filmy i seriale Netflixa z lat 2021, 2022 i 2023, które polecacie mi nadrobić

Drodzy Czytelnicy. W ostatnim poście marca podarowałam Wam mnóstwo inspirujących treści. Dziś przychodzę do Was z prośbą o to abyście Wy mi coś polecili. Chodzi mi konkretnie o filmy i seriale wyprodukowane dla Netflixa w ostatnich trzech latach.   Zarówno polskie jak i zagraniczne. 



 źródło

Na pewno chciałabym nadrobić następujące seriale : 
  • 1670
  • Virgin River
  • Ukochane Dziecko
  • Światło, którego nie widać
  • Planeta Singli Osiem historii
  • Bridgetonowie sezon 2 (premiera 1 części 3 sezonu w maju)
  • Królowa Charlotta
  • Sprzątaczka 
  • Pewnego razu na krajowej jedynce 
Jeśli zaś chodzi o netflixowe filmy to interesują mnie te, które : 
  • Zostały nakręcone na  podstawie książek 
  • Są polskimi lub zagranicznymi dramatami
  • Są filmami nagrodzonymi Oscarem , Złotym Globem, Złotym Lwem lub inną nagrodą 
  • Poruszają temat choroby, niepełnosprawności, problemów rodzinnych 
  • Są komedią romantyczną 
  • Poruszają temat II wojny światowej 
  • Trwają nie więcej niż 120 minut 
Pytam konkretnie o produkcje Netflixa, bo choć regularnie śledzę premiery tej platformy to w ich gąszczu czasem mogę przeoczyć coś wartościowego. 
Jeśli Drogi Czytelniku oglądałeś któryś z niżej wymienionych seriali koniecznie daj znać co o nim sądzisz. Jeśli znasz film/ serial  Netflixa z lat 2021-2023, który spełnia jedno lub kilka z wymienionych kryteriów poleć mi go w komentarzu. Śmiało może zainspirujemy siebie nawzajem ? 

Udanego dnia Anne 18.


8 komentarzy:

  1. Powodzenia i przyjemności z nadrabiania. Mam nadzieję że podzielisz się wrazeniami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Virgin River sama jestem ciekawa, bo książki są interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem Netflixowa osobą, ale w święta obejrzałam u rodzinki Znachora - nowa wersja, właśnie z Natflixa, i bardzo mi się podobało ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietflixa niestety nie oglądam ani nawet nie śledzę tam nowości, tak że niestety nic nie polecę :( Czytałam natomiast dwie ksiązki z serii Virgin River - bardzo jestem ciekawa, czy ten serial jest równie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam z Netflixa więc nic nie polecę. Jak obejrzysz "Światło, którego nie widać" to będę ciekawa opinii. Czytałam książkę i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Virgin River to boski serial, trochę przesłodzony, ale dobrze się go ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim życzę Ci miłego oglądania. Jak mówi moja siostra na Netflixie każdy znajdzie coś interesującego. Jednak znaleźć coś dla siebie wyjątkowego to już wymaga troszkę więcej zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bridgertonowie są świetni. W maju nowy sezon. Jeśli lubisz w tej tematyce to polecam serial "O północy w Pearl Palace" oraz :Historia Madame C.J.Walker" i film "Irlandzkie życzenie" Bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.