poniedziałek, 5 lutego 2024

[Dyskusja] Książkowe gadżety- lubicie czy nie ?

 Drodzy Czytelnicy. W jednym z lipcowych postów pytałam Was o fotoksiążki i inne gadżety ze zdjęciami.

Dziś wracam do tematu gadżetów, ale tych typowo książkowych. 


 źródło

Ciekawi mnie czy jesteście osobami lubiącymi książkowe gadżety i dodatki takie jak : 
  • Kubki np. ze strony Nad wyraz.com  lub Molom.pl
  • Notesy i plannery 
  • Dzienniki Mola Książkowego np. z Luna World
  • Poduszki z książkowym motywem
  • Zakładki standardowe i magnetyczne
  • Skarpety lub koszulki z bohaterami książek 
  • Torby z  książkowym motywem 
  • Puzzle z bohaterami literackimi 
  • Boxy książkowe z  zeszytami, notesami, naklejkami itd. 
  • Szeroko rozumiane akcesoria do czytania  w tym lampki czy podpórki do książek
  • Inne gadżety 
Ja przyznam szczerze, że lubię oglądać i kupować  ładne rzeczy także te związane z książkami. Jestem estetką, ale  nie przesadzam z ilością gadżetów mam kilka  kubków, zakładek , Planer 2024 i Dziennik Mola  Książkowego ze wspomnianego wcześniej Luna World. 

Zawsze uważałam, że takie gadżety  to całkiem  dobry pomysł na prezent. 

Co o nich sądzicie ? Lubicie czy niekoniecznie ? Dostajecie/ dajecie je w prezencie ? Jesteście estetami, uwielbiacie patrzeć na ładne , starannie przygotowane rzeczy ? 

Udanego dnia. Anne 18.

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie książkowe gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem książkową gadżeciarą. Uwielbiam wszystko w książki, dosłownie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  3. As for me, I don't personally receive or give these types of gifts, but I can see the appeal. They provide a tangible connection to the world of books, allowing enthusiasts to surround themselves with reminders of their favorite pastime.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie bardzo, często tez dodaje do prezentu Monika F

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka tematycznych kubków, ale to raczej przypadek niż wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie lubię a jak cieszą:) pozdarwiam Zwariowane Trio

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię dostawać, jednak sama raczej nigdy ich nie kupuje ';) zaczytanamarzycielka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię, aczkolwiek nie mam ich jakoś dużo. Więcej mam gadżetów, które wykorzystuje do książkowych zdjęć - jakieś sztuczne liście, kwiaty, figurki itd 🤗

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie jestem gadżeciara jak to ładnie tu nazwałyście. Staram się mało kupować, bo my generalnie jesteśmy obłożeni zbyt dużą ilością rzeczy, które się gromadzą i nie ma potem z nimi co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście bardzo lubię książkowe gadżety, ale takie, które mają jakaś użyteczność np zakładki, kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zbierać je dla znajomej.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.