poniedziałek, 12 lutego 2024

Kącik blogowy# 64 Powód dla, którego założyliście bloga

Drodzy Czytelnicy. Dziś w Kąciku blogowym chciałabym zapytać o powód dla którego kilka lub kilkanaście lat temu zdecydowaliście się założyć bloga. 
W moim przypadku te prawie trzynaście lat temu powód był dość prozaiczny.  Chciałam wyjąć z szuflady kilkanaście książkowym recenzji i pokazać je szerszemu gronu odbiorców. 
 
Wtedy będąc w klasie maturalnej i mając jeszcze 18 lat nigdy nie przypuszczałam, że będę blogować tak długo i, że recenzje nie będą jedynymi publikowanymi na blogu treściami.  Z czasem na blogu zaczęły pojawiać się posty dotyczące edukacji, filmu, blogowania, były różne projekty, w których udział brali także inni blogerzy.   Między innymi cykl Edukacja XXI wieku oraz Pogaduszki u Anne 18. Aby wyszukać te treści wystarczy kliknąć w odpowiednią etykietę.


 

 

 

 

 

 
Wydaje mi się, że motywacją do założenia bloga początkowo jest chęć podzielenia się swoją pasją, hobby, zainspirowania innych. Dopiero z czasem jeśli chcemy możemy zacząć na blogowaniu zarabiać i traktować je jako dodatkowe źródło dochodu.  Ja nigdy takich ambicji nie miałam. 
 
 
Jaka była Wasza motywacja do założenia bloga , czy zmieniła się bądź malała na przestrzeni lat ?  Czy traktujecie bądź traktowaliście kiedyś blog jako dodatkowe źródło dochodu ? Może  wśród moich czytelników są osoby dla, których blogowanie było początkiem i zaprowadziło go do pracy copiwrittera, tworzenia tekstów dla innych bądź zakładania kolejnych blogów np. firmowych ? 
 
Zachęcam do dyskusji. Udanego dnia. Anne 18.  

9 komentarzy:

  1. Ja chciałam dzielić się swoją pasją do książek z innymi i tak jakoś poszło. Jesteśmy już blogowymi dinozaurami.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie powodem były córki, dużo razem robiłyśmy rzeczy i znajomi mi powtarzali załóż bloga,pokaz innym co fajnego robicie. I Tak oto trwamy w tym prawie 6 lat.Monika F

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie założenie bloga powstało jako odzew na utrwalenie nawyki systematycznego czytania po kilku latach odejścia z konieczności życiowej od pasji pochłaniania książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałam pisać o książkach i, jak na razie, moja motywacja się nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja motywacja wspaniale zadziałała, teraz mocno idę w pasję nie tylko czytania, ale również zabawy językiem polskim.

      Usuń
  5. mnie do założenia bloga namówił znajomy, dzięki niemu odkryłam swoją naturę i tak to kolejne lata blogowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Początkowo swoje podróżnicze wspomnienia opisywałam na nieistniejącym już portalu, ale z biegiem czasu uznałam, że to za mało. I tak powstała tammojaprzestrzen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam dzielić się swoją książkową, a następnie podróżniczą pasją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życie zawodowe i chęć oryginalnej reklamy.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.