piątek, 9 czerwca 2023

Wartościowe seriale młodzieżowe na Netflixie- możecie coś polecić ?

Drodzy Czytelnicy.  Dziś mam do Was  jedno krótkie pytanie dotyczące seriali młodzieżowych dostępnych w serwisie Netflix. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Od dłuższego czasu słyszę same dobre opinie o takich produkcjach jak : 
  • Szkoła dla elity
  • 13 powodów
  • Riverlade
  • Jeszcze nigdy
  • Ginny i Georgia
  • Odwet
  • The Society
  • Szkoła złamanych serc(wersja z 2022 produkcja Netflix)
Każdy z nich ma sporą liczbę odcinków, więc przed wyborem tytułów do obejrzenia postanowiłam zapytać o zdanie Was moich  Czytelników. Napiszcie w komentarzu czy naprawdę są to seriale warte uwagi. Może chcecie polecić mi zupełnie inne produkcje ? 

Będąc nastolatką uwielbiałam seriale młodzieżowe. oglądałam prawie wszystkie w tym między innymi:
  • Zbuntowani- do których do dziś wracam, ponieważ większość odcinków jest dostępna na Youtube.
  • Plotkara
  • Pogoda na miłość
  • Życie na fali
  • Czarodziejki
  • Szkoła złamanych serc- wersja oryginalna czyli kultowy serial z lat 90 od niedawna dostępny na Netflixie. 
  • Piękni
Myślicie, że z dzisiejszych seriali dla młodzieży dostępnych na Netflixie dorosły widz też jest w stanie wyciągnąć coś dla siebie ? Jakie młodzieżowe seriale tej platformy szczególnie polecacie i dlaczego? Czy w latach 90 i 2000 oglądaliście te same produkcje co ja ? 
 
 Udanego dnia. Anne 18. 

 

9 komentarzy:

  1. Jakoś nie kojarzę oglądanych przez Ciebie produkcji.
    Dla mnie Szkoła dla elity nie jest rewelacyjna 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie pomogę. Nie mam Netflixa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, nie mam Netflixa i czasami czuję się trochę odosobniona, jak wszyscy mówią o tamtejszych produkcjach ;)

      Usuń
  3. Ostatnio z serialami jestem na bakier. Nie nadążam za tymi dla dorosłych, a co dopiero dla młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie mam Netflixa i ciężko mi cokolwiek polecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podobało się 13 powodów,natomiast pozostałych nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła dla elity niby jest o dorastającej młodzieży, ale sceny niektóre ma mocne i myślę, że niestosowne do tego wieku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie dodatkowo był niezwykle nudny.

      Usuń
  7. Chętnie zapoznam się z poleceniami innych osób.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.