czwartek, 2 lutego 2023

Autorzy, których książki zniknęły z blogosfery, bądź których recenzuje się mniej

Drodzy  Czytelnicy. Dziś chciałabym napisać, o autorach, których książki w poprzednich latach były  recenzowane na blogach dużo częściej niż teraz.  Nie wiem czy wynika to z faktu, że blogów recenzenckich jest mniej czy powód jest inny. 
 
Prawie każda z osób, której nazwisko  za chwilę wymienię jeśli  nie co roku to co kilka lat wydaje nowe powieści, a blogosfera o nich milczy . Może to tylko moje odczucie, bo zaglądam nie na te blogi co powinnam. Jakich autorów i autorki mam na myśli ? 

źródło

  • Nicholas Sparks
  • Richard Paul Evans
  • Jodi Picoult
  • Cathy Glass
  • Eric Emmanuel Schmitt
  • Nora Roberts 
  • Katarzyna Michalak
  • Gabriela Gargaś 
  • Magdalena Witkiewicz
  • Magdalena Kordel
  • Natasza Socha
  • Agnieszka Lingas- Łoniewska
  • Agnieszka Krawczyk 
  • Inni polscy autorzy, którzy nie są  twórcami kryminałów, bo mam wrażenie, że recenzji tego gatunku jest w ostatnim czasie najwięcej

Też macie podobne odczucia? Jakie książki wymienionych autorów czytaliście/ recenzowaliście w ostatnim czasie ? Są takie, które szczególnie polecacie bądź odradzacie ? 

Udanego dnia. Anne 18.  

5 komentarzy:

  1. No nie, ja regularnie widywałam recenzje większości tych autorów, może nieco mniej EE Schmitta, Richarda Paula Evansa i Nory Roberts. Ledwie kilka dni temu czytałam recenzję książki Katarzyny Michalak i Agnieszki Krawczyk. ;)
    Wydaje mi się, że w ostatnich latach na większości blogów pojawiają się recenzje aktualności wydawniczych. Efekt tego jest taki, że mało jest miejsca na książki starsze, przy czym nie mam tu już nawet na myśli takich sprzed 20 lat, a zaledwie 5-10 lat...

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, rzadko trafiam na opinie o książkach Evansa, Nory Roberts, czy Jodi Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię większość wymienionych przez Ciebie Autorów - a faktycznie rzadko trafiam na blogach na recenzje ich książek. Ostatnio dużo romansideł i fantastyki, z którą zupełnie mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Fakt, bardzo lubię wymienionych w tekście autorów ale w blogosferze rzadko o nich czytam.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze bym dodała książki polskiej autorki Katarzyny Michalak. Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.