poniedziałek, 30 stycznia 2023

Inspiracje styczeń 2023 - trochę mniej niż zwykle, a równie wartościowe

Drodzy Czytelnicy. Czas na kolejny wpis zawierający inspiracje z  zakamarków Internetu. Tym razem będą pokażę Wam interesujące treści znalezione na początku 2023 roku. Jak zwykle będą wywiady, bo np. Rafał Gębura wykonuje fantastyczną dziennikarską robotę, której efektem są wartościowe rozmowy.  Swoje robią też autorki  kanałów Po Cudzemu  i Mówiąc Inaczej wyjaśniając językowe zawiłości.

Nie mogłam nie zamieścić w tym wpisie linków do wartościowych tekstów z innych blogów. Ich tematyka jak zwykle jest różnorodna. Począwszy od artykułów o organizacji czasu, poprzez te dotyczące filmu, języków obcych psychologii, a skończywszy na wywiadach i quizach.

Uważam, że wartościowych treści nigdy dość, więc zachęcam Was nie tylko do czytania i oglądania tego co dla Was wybrałam , ale i podsyłania własnych, internetowych inspiracji w komentarzach.
 

 

 źródło

 

I. Ciekawe materiały od twórców internetowych. 
  • Begin czy start? Po Cudzemu odc. 269. Mamy początek roku, więc i Arlena bierze na warsztat to słowo. Jak zawsze jest krótko i treściwie.

  • Rafał Gębura, o prawdziwym dziennikarstwie, społecznych tabu i tematach ważnych dla Polaków.  Zazwyczaj to on zadaje pytania tym razem role się odwróciły i na pytania odpowiada. Rafał Gębura opowiada o swoim kanale, nowym cyklu wywiadów, tematach, które dla Polaków są ważne , ale też tych, o których się nie mówi oraz... poleca książki. Ciekawa jestem czy je znacie.
 

  • Ulubione książki polskiego Booktueb'a. Jestem tradycjonalistką i o książkach wolę czytać niż słuchać, ale dla kanału Marty robię wyjątek, a jeśli tworzy filmy, w których pojawiają się  inne tak dobre youtuberki opowiadające o dobrych książkach zdecydowanie posyłam go dalej.
 
 
  •  Paulina Mikuła w bardzo szczerej rozmowie o terapii, problemach, pracy przy kanale i tym co dały jej lata pracy nad sobą. 
 


 
II. Inspirujące treści od blogerów i nie tylko : 
 
Na dziś to już wszystko. Jeśli chcecie podzielić się własnymi inspiracjami zróbcie to w komentarzu. 

Udanego dnia. Anne 18.
 

9 komentarzy:

  1. Rożnorodna garść inspiracji. Fajne kanały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, że wciąż znajdujesz wartościowe treści, ja się chętnie zainspiruję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najchętniej posłucham o tej terapii. Takie filmiki bywają bardzo motywujące, by zmienić coś w swoim życiu i zawalczyć o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rafał Gębura - bardzo go lubię, Paulinę i Arlenę też, ale afała i jego wywiady chyba najczęśćiej z tych powyzej slucham

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerkne w te linki, choc juz dawno nie skupiałam się na twórcach z yt

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam i lubię kanał Arleny Witt. Skusiłam się nawet na zakup książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta propozycja filmów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. Mam teraz kilka dni wolnego, więc pewnie na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie przeglądam YouTube, dlatego fajnie że podrzucasz gotowe link do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.