czwartek, 16 września 2021

Jesienne plany czytelnicze i kulturalne , snujecie je ?

Drodzy Czytelnicy. Przed nami ostatnie tygodnie lata, więc chciałabym wybiec trochę w przyszłość i zapytać o Wasze  jesienne plany czytelnicze i kulturalne. Snujecie je, przygotowujecie listę książek do przeczytania, filmów do obejrzenia, macie zarezerwowane bilety do kina na koncert bądź spektakl ?  Może jesteście typem osoby, która w tym temacie niczego nie planuje tylko działa spontanicznie? 


 

 

 

 

 

 

źródło 

Na mojej liście są powieści , o których pisałam w poście 10 książek, które chciałabym przeczytać w drugiej połowie 2021 roku. 

Jak dotąd udało mi się zrealizować 20% planu tj. przeczytać książki Dzieci Getta oraz Z każdym oddechem. Co  z pozostałymi książkami czas pokaże. Na pewno  jesień spędzę też z dwoma podręcznikami do nauki angielskiego czyli Angielski Mów Obłędnie  i Angielski Pisz Obłędnie.

To tyle jeśli chodzi o plany. Blogowo żadnych zmian nie będzie. Będzie za to między innymi kolejny kącik filmowy i jesienna lista polskich filmów do obejrzenia. 

Jakie są Wasze jesienne plany czytelnicze, czekacie na jakaś nowość wydawniczą ? Może macie wykupione bilety na film/ koncert spektakl bądź inne wydarzenie kulturalne i raczej nie myślicie o kolejnych lekturach ?  

Udanego dnia. Anne 18. 

13 komentarzy:

  1. Na mojej liscie juz kilka tytulow jest,ale co rusz znajduje nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na swojej liście mnóstwo tytułów,ale z braku czasu utknęłam na jednym i nie mogę ruszyć dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam na bieżąco, czasem coś dodatkowo wpadnie mi w oko. Nie czekam długo z zaplanowaną lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina Kwiatkowska16 września 2021 18:06

    Mam tak dużo książek do wyboru, że nie robię specjalnych planów jesiennych w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie myślę o książkach, które chcę tej jesieni przeczytać i filmach, które chcę obejrzeć. Lista jest długa, więc nawet nie wiem, czy mi tej jesieni wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio nie mam czasu na plany, chociaż parę rzeczy chciałabym zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robię list książek do czytania. Sięgam po literaturę, która wpadnie mi w ręce. Lubię biografie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie robię listy, czytam szybko, więc sprawnie ogarniam to co chcę poznać.

      Usuń
  8. oj tak, dziś nawet idę do biblioteki. Co do teatru to bardzo chcę sie wybrać, ale z tym czasem....

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam specjalnych planów czytelniczych, za dużo książek czeka na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie tak samo, czytam na bieżąco, a i tak kupka wstydu się powiększa

      Usuń
    2. Paulina Kwiatkowska20 września 2021 11:09

      Za dużo nowych książek ma premierę, z którymi chciałabym się zapoznać.

      Usuń
  10. Moje czytelnicze plany leżą na komodzie;))) lista filmów jest, ale chwilowo utknęłam w serialu. A tak po namyśle, ja chyba nie lubię planować, niech się dzieje, biorę co w danej chwili mnie zawoła.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.