piątek, 10 września 2021

Blogi z literaturą dziecięcą

Drodzy Czytelnicy. Tematem dzisiejszego wpisu będą blogi z literaturą dziecięcą. Nie wiem jak Wy, ale ja mam wrażenie, że w ostatnich latach jest na nie prawdziwy boom. 

Sama od czasu do czasu zaglądam na dwa tj Blog książkowy dla dzieci dorosłychNajlepsze książki dla dzieci


 

 

 

 

 

 

 źródło 

Wydaje mi się też , że nawet jeżeli blog nie jest w całości poświęcony literaturze dziecięcej to często można znaleźć na nim kąciki bądź cykle, w których się o niej pisze. 

Wiadomo, że ilość wydawnictw, które zajmują się literaturą dziecięcą znacznie wzrosła, a ilość książek w poszczególnych seriach wydawniczych też jest spora.  Tak, więc blogerzy mają co recenzować.   Może wynika to też z faktu, że na takie blogi po prostu jest zapotrzebowanie. 

Kiedy prawie dekadę temu zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem tej literatury dziecięcej w blogosferze było chyba zdecydowanie mniej. Wtedy też sporo blogerów, choć oczywiście nie wszyscy recenzując książki/ produkty nie było do końca obiektywnym chcąc przypodobać się wydawcom bądź firmom.  To się chyba zmieniło. Jednak to już temat na zupełnie inny post.

Poniżej zamieszczam jeszcze wpis sprzed pięciu lat poświęcony właśnie literaturze dziecięcej.

Pogaduszki u Anne 18- literatura dziecięca dawniej i dziś  

Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie, blogów z książkami dla dzieci faktycznie jest zdecydowanie więcej ? Zaglądacie na takie strony/ znajdujecie tam inspiracje ? A może to nie żaden boom tylko moje subiektywne odczucie  ?  Jak jest z obiektywizmem takich tekstów ?

Zapraszam do dzielenia się swoją opinią. 

Udanego dnia. Anne 18.  

13 komentarzy:

  1. Rynek książek dziecięcych jest coraz większy i blogów również przybywa. Dwa z powyższych są mi znane i lubiane. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam wrażenie, że jest ich zdecydowanie więcej niż kiedy zakładałam swój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślę że nie tyle co typowo dziecięcych jest coraz więcej, jak sporo osób ma taką rubrykę na swoich stronach.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to prawda jest teraz wysyp takich blogów :) ale to dobrze bo rodzice którzy maja pierwsze dziecko czeto niwe mieli stycznosci z taka literatura i dzieci temu moga poczytac o tym nieco wiecej

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogów jest coraz więcej, ale to dobrze, bo mogę trafić na ciekawe polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że zaproponowałaś takie propozycje:) Wart wiedzieć gdzie szukać wartościowych książek:) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska11 września 2021 09:44

    Lubię zaglądać na blogi z dziecięcą literaturą w celu poszukiwania inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko trafiam na takie blogi, a szkoda, bo odkąd junior zaczął sam czytać, dobra dziecięca literatura jest zawsze w cenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest takich blogów więcej i mnie to cieszy. Większość książek dziecięcych mam właśnie z polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za polecenie. Zapisuje, będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też od wielu lat chętnie odwiedzam ,,Blog książkowy dla dzieci dorosłych'' prowadzony przez Martynę i w sumie jak dotąd to jedyna strona, gdzie mogę dla siebie znaleźć ciekawą literaturę dziecięcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Krysiu za miłe słowa. Z przyjemnością Tworzę kolejne wpisy.

      Usuń
  12. siedzę w temacie i ten rynek jest olbrzymi, także też chętnie zaglądam na takie blogi :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.