wtorek, 28 maja 2019

W historii bloga Książki Warte Przeczytania jest to post numer...... 600

Drodzy Czytelnicy. Post, który właśnie czytacie jest sześćsetnym w historii bloga Książki Warte Przeczytania. Długo zastanawiałam się o czym napisać w tym jubileuszowym wpisie. Na  podsumowania i podziękowania przyjdzie czas  za kilka miesięcy. W październiku minie  bowiem osiem lat odkąd założyłam tego bloga.  

Pomyślałam,  więc, że poświęcę ten post temu  co obecnie sprawia mi najwięcej blogowej radości. Tym czymś jest wyszukiwanie  w zasobach serwisu Youtube interesujących, inspirujących filmów  o tematyce kulturalnej, edukacyjnej i dzielenie się nimi z Czytelnikami. Często też na swoich ulubionych kanałach szukam wywiadów, z których mogę dowiedzieć się czegoś ciekawego o rozmówcach.

Zatem prezentuję  Wam kolejną porcję internetowych inspiracji. Będą filmy,  wpisy i z innych blogów oraz moje recenzje i pozostałe teksty o tematyce filmowej, które opublikowałam na łamach portalu Be Good Art. w ostatnich tygodniach. W tym między innymi tekst na temat aktorów młodzieżowych.

źródło

1. Co mówi o Tobie Twoje biurko? Polimaty 2 odc.5. Pewnych rzeczy, o których jest mowa w tym filmie się domyślałam, ale nie o wszystkim wiedziałam. Moje biurko zawsze jest  uporządkowane, a jak wyglądają Wasze i co się na nich znajduje ? 
 2. Słowa, których zapis może zdenerwować. Mówiąc Inaczej, odc. 130. Też jeżeli już używam tego słowa to mówię ta pufa, choć wiem, że nie jest to hiperpoprawna polszczyzna. 
 3.Które lekcje najwięcej mnie nauczyły ? 20 m2 Łukasza Q &A cz 1. Ciekawy materiał, Chcielibyście abym zorganizowała Q& A na blogu, Wy zadajecie pytania a ja odpowiadam w osobnym poście ?
 
4.Marek Niedźwiecki. Dlaczego rok '91 był jednym z najlepszych w historii muzyki rozrywkowej ? Maciej Orłoś przedstawia odc.36. Na co dzień nie słucham Trójki, ale ta rozmowa bardzo mnie zaciekawiła. Pan Marek powiedział w niej sporo mądrych rzeczy.
 5. Bollywood według Natalii Janoszek. KINOrozmowa.odc.21.  Wywiad nie tylko dla fanów bollywoodzkich produkcji.
6. Liceum, technikum czy zawodówka ? Ja okres nauki w liceum mam już dawno za sobą ( szkołę średnią wybierałam dziesięć lat temu).  Jednak umieszczam ten film, bo być może trafi na niego jakiś  tegoroczny absolwent gimnazjum bądź szkoły podstawowej szukający odpowiedzi na pytanie : Jaką  dalszą drogę kształcenia warto wybrać i dlaczego  ? Może  dla kogoś okaże się pomocny.

Wpisy z innych blogów które polecam :
BlogFirma – grupa dla tych, którzy myślą o blogowaniu na poważnie 
Jeśli chcecie traktować blogowanie nie tylko jako hobby, ale też uczynić z niego dodatkowe źródło dochodu polecam Wam ten post.
Znów przyjdzie maj, a z majem bzy…
Garść wiosennych przemyśleń o życiu. Warto przeczytać i chwilę pomyśleć o tym co napisała Asia.

Moje recenzje i inne teksty o tematyce filmowej: 
Tym popularnym prawie zawsze wstep wzbroniony a jeśli już to trzeba wybierać czyli aktor młodzieżowy a szkoła teatral
Twórcy, choć bardzo chcieli, nie przeskoczyli wysoko zawieszonej poprzeczki. Recenzja filmu Planeta Singli 2
Aktor – zawód dwóch N – tak samo niezwykły jak i niepewny
Kultowa komedia w nowej odsłonie. Miszmasz czyli Kogel Mogel 3, film z dobrymi aktorami, solidną porcją absurdu i odrobiną humoru

Zapraszam do czytania, oglądania, a na końcu dzielenia się swoją opinią. Dziękuję, że przeczytaliście choć część z tych sześciuset postów. Bo chyba nie ma czytelnika, który przeczytałby wszystkie. A może jest ? Jeśli tak niech da o tym znać w komentarzu. Mam nadzieję, że będziecie czytać  również kolejne. Udanego dnia Anne 18.




 

18 komentarzy:

  1. Wooow! Jaki piękny wynik! Gratuluję! Mi jeszcze troszkę brakuje do 600, ale też już jestem blisko... P.s. Będę miała co oglądać wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatycznie, kiedy blogowanie rozwija się, po tylu latach zamieszczania wpisów na blogu jest też okazja do zerknięcia, jak sami się zmieniamy i nasze postrzeganie świata. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dużo się można nauczyć, także na własnych błędach.

      Usuń
    2. Tu nawet nie chodzi o błędy, ale o to, jak ewoluują nasze myśli, jak zmienia się nawet sam język, które zainteresowania się pogłębiają. :)

      Usuń
  3. Gratulacje!! 600 to naprawdę niesamowity wynik. Życzę dalszej radości z blogowania i wielu pasjonujących książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedźwieckiego o muzyce chętnie posłucham.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo wpisów. Wielkie gratulacje! Czytałam sporo z nich przez większość tego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 600 wpisu - super wynik :) U mnie niedługo będzie 200 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U Ciebie też ładny wynik się szykuje.

      Usuń
  7. Bravo kochana oby ten wynik szybko się podwoił

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wynik to tak na serio? O ludzie to przecież wrzucanie co dzień jednego przez prawie dwa lata. Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na serio. Bloga prowadzę od 11 października 2011 roku, więc to dużo więcej niż dwa lata.

      Usuń
  9. Ja nawet nie zliczam ile postów opublikowałam przez te kilka lat, ale jedno wiem, że systematyczne publikowanie swoich tekstów daje dużo dobrego w kwestii poprawy jakości swojego warsztatu. Wprawdzie jeszcze daleko mi do ideału, ale z każdym rokiem jest ciut lepiej :)
    Gratuluję Moja Droga wspaniałego wyniku i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Okrągła rocznica postowa ^_^
    Brawo :) Życzę kolejnej 600-tki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 600 wpisów to dużo :) Gratuluję :) Oby więcej inspirujących lektur i wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ! 600 postów to bardzo dużo :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.