czwartek, 23 maja 2019

Coś obiecałam, więc słowa dotrzymuję i recenzję filmu prezentuję

W poprzednim poście obiecałam, że podzielę się z Wami recenzją pewnego polskiego filmu. Słowa dotrzymuję. Poniżej link do recenzji produkcji, która była długo oczekiwana i szeroko komentowana. Chodzi o film Miszmasz czyli Kogel Mogel 3.

fot. Filmweb

Oprócz tego mam dla Was jeszcze jeden tekst . Tekst o niezwykłości i niepewności  zawodu aktora. 
fot. pixbay

Zachęcam do przeczytania i skomentowania.  Czekam na Wasze opinie.  
Anne 18

9 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi o tym filmie. Miałam w planach go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę ten film :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam 2 pierwsze części, trzecia jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie dlatego nie mam zamiaru iść do kina na ten film. Polskie komedie w ogóle nie mają polotu, dialogi są słabe i sztuczne, a fabuła na siłę "amerykanizowana". Chociaż uwielbiam poprzednie części, tak na tą wcale nie czekałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie osobiście film bardzo się podobał, choć trzeba przyznać, że faktycznie jest dość mocno niedopracowany. Ale w ramach rozrywki może być.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja co prawda jeszcze nie obejrzałam, jednak planuje ogarnąć go w domu :) Lubię wracać do poprzednich części. Mam nadzieję, że nową się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam Kogiel Mogiel 3, choć tą komedię bardzo lubię. Wiele osób odradzało. Zresztą zwiastun też nie zachęcił mnie do obejrzenia. Poczekam aż będzie w telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm musiałabym dwie pierwsze części zobaczyć 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie , nie wiedzaiłam ,że jest 3, koniecznie musze obejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.