poniedziałek, 29 stycznia 2018

Pożegnanie z cyklem Edukacja XXI wieku blaski i cienie progi i bariery

Koniec miesiąca = koniec kolejnego blogowego projektu. Tym razem chodzi o mój ulubiony czyli Edukacja XXI wieku blaski i cienie, progi i bariery.

Dlaczego rezygnuję ?
  • Brak chętnych do udziału w projekcie-  blogujący nauczyciele, których wybrałam i zaprosiłam już się wypowiedzieli, kilka osób z braku czasu odmówiło udziału. Próbowałam szukać kolejnych osób na różnych grupach na Facebooku , ale bezskutecznie. 
  • Brak zainteresowania z Waszej strony- widocznie to zagadnienie nie interesuje Was tak bardzo jak mnie. Mówi się trudno. 
  • Mniejsza motywacja- doskonale pamiętam dzień kiedy w mojej głowie pojawił się pomysł na ten projekt. Pamiętam swoje podekscytowanie i radość z tego, że mój pomysł spotkał się z zainteresowaniem i akceptacją tych, których do niego wybrałam. Z czasem kiedy zaczęło brakować tekstów, a Wasze  i tak niewielkie zainteresowanie spadało zaczęłam się zastanawiać czy warto to ciągnąć. Oczywiście sama skończyłam pedagogikę i mam sporo różnych przemyśleń. Mogłabym się nimi dzielić, ale po co  skoro  i tak niewiele osób to interesuje ?  Pisanie dla samej  siebie nie ma sensu. Dlatego z żalem, ale zamykam ten cykl.  

Za udział w projekcie  i poświęcony czas  dziękuję autorom następujących blogów:

 Dziękuję również :
  • wszystkim tym, którzy mimo iż  ostatecznie nie wysłali tekstów wyrazili zainteresowanie projektem.
  • Samancie za wykonanie loga projektu
  • Wszystkim tym, którzy czytali wpisy stworzone przez osoby zaproszone do projektu. Odzew w postaci komentarzy był niewielki, ale statystyki wyświetleń całkiem niezłe. 
Bardzo się cieszę, że stworzyłam ten cykl.  Mam nadzieję, że nikt  z Was - moich gości nie żałuje udziału w nim.  Tak jak mówię  ciężko mi go zamykać, bo czuję, że zarówno  ewentualni zaproszeni  nauczyciele jak i ja sama  mogłabym jeszcze sporo napisać., ale nic na siłę.  Tematy edukacyjne zawsze były , są i będą mi bliskie dlatego wiem, że jeszcze kiedyś stworzę  jakiś cykl im poświęcony. Kiedy ? Nie wiem.  Najpierw muszę wymyślić nazwę, konwencję,  stworzyć kilka postów i dopiero będę startować. Póki co żegnam cykl Edukacja XXI wieku blaski i cienie , progi i bariery. 

Udanego dnia Anne 18.


 

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też o tematyce edukacyjnej, ale jeszcze nie wiem co dokładnie się w nim znajdzie. Wystartuje dopiero za jakiś czas. Muszę się zastanowić.

      Usuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.