poniedziałek, 7 października 2024

Jeszcze trzy miesiące i koniec 2024 roku- jak idzie realizacja postanowień ?

Drodzy Czytelnicy. W kalendarzu już jesień , a od niedawna nowy miesiąc. Do końca roku pozostało ich zaledwie trzy. Zatem warto bardzo powoli zacząć przyglądać się liście przygotowanej na początku stycznia i sprawdzić jak idzie realizacja postanowień noworocznych. Punkty te mogły dotyczyć np. ilości napisanych tekstów, obejrzanych filmów, przeczytanych książek czy zaplanowanych wyjść. 

Kilka dni temu sama wróciłam do listy zawartej w poście Skromne plany na 2024 rok cz.2
 
Jak dotąd  zrealizowałam lub konsekwentnie realizuję  punkty  nr 1, 3, 4,5,9,10. 11, 12,13,16, 17, 18 20, 21 i 23.  Ponad 50% planu  czyli nie jest źle. Już dziś wiem, że   nie zrealizuję  punktu nr 2 czyli napisać więcej postów niż w roku ubiegłym wtedy było ich 78. Jeżeli w tym będzie choćby 60 będę zadowolona. Wizyta w teatrze ( punkt nr 8) też jest raczej mało realna.



Jeżeli chodzi o listę filmów i seriali do obejrzenia spisaną w poście Skromne plany blogowe na 2024 cz.1 Filmy i seriale to obejrzałam tytuły nr 2,4,7 ,9,10 ,12,17,20 ,23, 24 i 25. Film numer 8 z listy tj. Miłość na cztery łapy wciąż nie doczekał się premiery, pod  numerami 18 i 19 czyli Kinowa premiera 2024 mogę umieścić filmy Niepewność Zakochany Mickiewicz , na który nie zdążyłam się jeszcze wybrać oraz Listy do M Pożegnania i powroty, których premiera za nieco ponad miesiąc tj. 7 listopada.  Świąteczny film Netflixa 2024 czyli nr 22 to jak na razie zagadka. Walentynkową komedią tejże platformy  na liście nr 23 było Zabij mnie kochanie  zaś pod numerami 24 i 25 po czasie umieściłam produkcje Nic na siłę oraz Rozwodnicy. Celowo w trakcie roku nie edytowałam posta- chciałam te tytuły wymienić właśnie w tego typu wpisie. 

Obejrzałam także seriale takie jak: 
  • Zatoka szpiegów- trwają zdjęcia do drugiego sezonu którego premiera planowana jest na 2025 rok.
  • Gra z cieniem- jego emisja rozpoczęła się we wrześniu tego roku w TVP1
  • Velvet sezon 3 i 4- realizacja planu na 2024 rok 
  • 1670- realizacja planu na 2024. Dokończyłam ze względu na świetną obsadę aktorską i równie dobry scenariusz, ale nie jestem pewna czy obejrzę kolejny sezon. To nie do końca moja estetyka. 
  • Emilly w Paryżu - sezon 2 i 3 jako realizacja planu na 2024. Sezon 4 zostawiam jako plan na 2025.

Co z pozostałymi planami  ?  Mam jeszcze  trzy miesiące , więc czas pokaże. Obejrzenie 60 filmów jest możliwe, ponieważ już mam na koncie blisko 50. Pełną listę pokażę w podsumowaniu roku. Realizacja punktu  traktującego o ilości kinowych seansów( nr 7) też całkiem realna. Punkty dotyczące porządków i organizacji to plan na jesień.  Jeśli inni blogerzy dadzą mi jakieś wyzwanie (punkt nr 24) postaram się mu sprostać. Do punktu nr. 18 chyba mogę zaliczyć ponowne czytanie Chłopów tym razem zgodnie z porami roku i czasem akcji powieści.  Zaczęłam końcem września 2024 a skończę latem 2025 roku.  Za inspirację dziękuję Natalii z kanału Kursywa Wiem, że do akcji dołączyła także Marta z kanału Sezon literacki Może ktoś z Was też się skusi ? 

Jak Wam idzie realizacja postanowień noworocznych ? Ile z nich udało się już wypełnić ? Które czekają na odhaczenie, a z  których zdążyliście już zrezygnować ?
 
Udanego dnia. Anne 18.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.