poniedziałek, 19 sierpnia 2024

Książki o polskich powstaniach i wojsku

Drodzy Czytelnicy. Jakiś czas temu pytałam Was o książki dotyczące najnowszej historii naszego kraju. Na początku sierpnia poruszyłam temat książek o powstaniu warszawskim. Dziś w związku z obchodzonym kilka dni temu świętem Wojska Polskiego chcę zapytać o książki o powstaniach innych niż warszawskie oraz o wojsku właśnie. 

Pisząc zupełnie szczerze tematyka wojskowa nigdy mnie nie interesowała zawsze raczej przerażała, a już na pewno przerażał język jakim o niej mówiono lub pisano. Częściej oglądałam powstańcze filmy fabularne lub dokumentalne.  O książkach o tej tematyce słyszałam niewiele. Wszystkie, których opis czytałam zniechęcały mnie do lektury.  

źródło

Może ktoś z Was chce mi polecić ciekawą książkę powstańczo- wojskową pisaną przystępnym językiem lub będącą np. wywiadem rzeką z rodziną powstańca lub żołnierza ? 

Udanego dnia. Anne 18 

1 komentarz:

  1. Z książek o tematyce powstańczej najbardziej zapadło mi w pamięć "A u nas powstanie" o powstaniu wielkopolskim.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.