piątek, 9 sierpnia 2024

Filmy fabularne lub dokumentalne o tematyce sportowej

Drodzy Czytelnicy. Dziś chciałabym zapytać Was o pewne konkretne filmy, których w Polsce nie ma aż tak dużo jak pozostałych. Chodzi mi o filmy fabularne lub dokumentalne o sporcie. 
 

W serwisie Netflix jest mnóstwo dokumentów dotyczących piłki nożnej, koszykówki (Last Dance), tenisa (Break Point)  Formuły1 ( Jazda o życie) , gimnastyki artystycznej ( Powrót) czy lekkoatletyki (Sprint) 

Jeśli zaś pomyślę sportowe filmy kinowe to do głowy przychodzą mi jedynie dwa tytuły tj. Najlepszy oraz Mistrz. Jesienią do kin wejdzie Kulej

Jakie filmy fabularne lub dokumentalne o tematyce sportowej polecacie ? Co w tej materii oferuje Youtube a co Netflix ?  Możecie polecać dokumenty dotyczące wszystkich sportów oprócz piłki nożnej, boksu, Formuły 1 i kolarstwa. 

Udanego dnia. Anne 18.




5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio mało co oglądam jakieś filmy, więc nie mogę się wypowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że produkcji o tematyce sportowej ciężko mi polecić. Przypomniał mi się film: "Za wszelką cenę" w reż. Clint Eastwood

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie mało filmów ostatnio oglądam, więc niestety nie jestem w stanie nic polecić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam sporo filmów i seriali, ale tematyka sportowa jakoś jest mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś w tej chwili nie kojarzę nic z tematyki sportowej.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.