środa, 6 lipca 2022

Gatunki literackie, które kiedyś czytaliście, a po które teraz byście nie sięgnęli

Drodzy Czytelnicy.  Dziś chciałabym poruszyć temat  gatunków książek, które kiedyś czytaliście, a po które teraz na pewno byście nie sięgnęli bo tak mocno zmienił się Wasz gust czytelniczy.



Ja osobiście mam cztery takie gatunki są to : 
  • Romanse w tym twórczość autorek takich jak Nora Roberts 
  • Fantastyka w tym paranormal romance
  •  Literatura młodzieżowa   w tym książki z nurtu New  Adult
  •  Poradniki
Chodzi nie tylko o to, że z pewnej literatury po prostu wyrosłam. W pewnym momencie styl pisania pewnych autorów, przewidywalność proponowanych przez nich historii zaczęły mnie drażnić.  Po zakończeniu stałych współprac z wydawnictwami nie musiałam już czytać niektórych gatunków, więc się do tego nie zmuszałam.  
 
Po niektóre mocno reklamowane na blogach tytuły celowo nie sięgam, a jeśli już to robię to na długo po ich premierze.  Od jakiegoś czasu unikam także czytania serii. Nie lubię  " wciągać się" w historię wiedząc, że mogę mieć trudności ze zdobyciem kolejnego tomu cyklu. 
 
Czy Wy też macie gatunki, które kiedyś bardzo chętnie czytaliście, a po które teraz z jakiegoś powodu już nie sięgacie ? Jeśli tak to jaki to typy powieści i dlaczego już po nie nie sięgacie ? 
  
Udanego dnia. Anne 18.  

3 komentarze:

  1. Co do romansów mam podobnie, ale wiele nie było takich książek. Teraz się z tego śmieję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie sięgam po poradniki,

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.